Uyandığımda Sally kahvaltı hazırlıyordu. Ona ne kadar da ben hazırlayayım desemde ne işe yararki kendi bildiğini okuyor işte. Koltuğa oturup telefona girdim. Canım çok sıkılıyordu. Akşama kadar ders çalış nereye kadar.
Sally ve ben (yani Shelly) yalnız yaşıyorduk bir yetimhanede tanışmıştık o benim kardeşim gibiydi. Doğduğumdan beri onlaydım.
Sally omuzlarına değen siyah saçlı yeşil gözlü sevecen bir kızdı; ben ise belime kadar uzanan kızıl saçlarım ve kahverengi gözlerimle aynı onun gibi sevecen ve gizemli bir kızdım.
Koltuğa oturdum ve telefondan arkadaşıma yazdım haftasonu parti gibi bir kutlama yapıcaktık. Masaya oturdum ve karnımı doyurdum.
-Eee, Sally heyecanlımısın?
-Yok hiç heyecanlı değilim.
-Gerçektenmi?
-Seni saf tabiki kandırıyordum. Hahahaha
Kafasına bir tane çaktım. Biz genelde böyleydik.
-Ben markete gidiyorum. İstediğin bir şey varmı?
-Hayır Shelly ama bir kola alsan fena olmaz
-Ok, baby. Dedim. Ve odama doğru ilerledim. Üstümü değiştirdim. Ve çantamı alıp marketin yolunu tuttum. Marketten bir partide ne olursa onları aldım ve parasını ödeyim eve geldim...
Kapıyı çaldım. Ama Sally kapıyı açmıyordu çok korktum ve yedek anahtarla kapıyı açtım. Sally köşede bir yerde oturmuş elleriyle ağzını kapatmış öylece duruyordu.
-Ne oldu sana?!
-Şşşşeyyy yok birşey
-Beni kandıramazsın sana birşey mi oldu?
-Sadece bir fare gördüm.
Ben Sally'nin farelerden nekadar korktuğunu biliyordum ve kahkahalar atmaya başladım.
Sally'nin Ağzından
Shelly markete gittiğinde eve maskeli biri girmiş nasıl girdiğini bende bilmiyordum ama bana
-Korku filmlerini severmisin? dedi.
Bende
-Sen kimsin, dedim. Neden söylesinki.
-Bunu al ve sakla partide işime yarayacak. dedi ve gitti.
Yaklaşık 10 dakika sonra da ablam geldi. Ben ona hiçbir şey söyleyemezdim ve yere çömelip ağzımı ellerimle kapattım.
Shell'nin Ağzından
Kahkahalardan ölüyordum. O birşeyden tırstıkça ben de gülmekten ölürdüm. Parti yarındı. Süslemeleri falan hazırladım ve yiyecekleri yapmaya koyuldum. Zaten saat akşam 10'a gelmişti hemen yatağıma yattım. Sally'i düşünüyordum. Acaba faremiydi yoksa bir yalan mı?
ARKADAŞLAR İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ LÜTFEN DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM YEMİNİ
HorrorHerşey bir yeminle başlar İNTİKAM YEMİNİ. Shelly'nin arkadaşları kardeşi gibi olan Sally'i öldürmüşlerdir. Shelly intikam için onları ıssız bir eve getirir fakat getirdiği evde bir katil olduğundan habersizdir.