Arabaya doğru ilerledim ve anahtarın olmadığını gördüm. Her tarafa bakmaya başladım fakat hiçbir yerde bulamadım. Jantın oradaki parlaklık dikkatimi çekmişti. Elimi oraya uzattığımda
anahtarı bulduğumu anladım geriye arabaya binip gitmek kalmıştı. Kurtulmuştum.
Arabanın kilidini açtıktan sonra arabayı çalıştırdım ve eve doğru sürmeye başladım. Buraya 5 kişi gelmiştik fakat şimdi 1 kişi olarak burdan ayrılıyorum.
Polise gidicektim. Herşeyi ona anlatacaktım. Yaklaşık 3 saat sonra karakolun önündeydim.
Bu halle giremezdim, eve gittim bir duş aldım. Sonra bir eşofman ve bir tişört giyip karakola gittim.
İlk gördüğüm polisin yanına gittim. Bana oturmamı söyledi. Gösterdiği yere oturdum ve bir çay içmemi önerdi. Reddedemezdim gerçekten çok açtım. Tabi bunu fark edince birde tost söyledi sonra konuşmaya başladım.
Ben:
-Boş bir yetimhaneye 6 kişi gittik ve bir katil tüm arkadaşlarımı öldürdü. Ben de onu öldürdüm çünkü beni öldürecekti ve bende onu öldürüp buraya kaçtım.
Polis:
-Gerçekten mi?
Ben:
-Evet, sizce yalan atıyor gibi mi duruyorum?
Polis:
-Bilmem ama gerçek değil.
- Hem vücudunda yaralar olmalıydı ama yok.
Ben:
-Kafamda bir tane var hem bu saç kesimi bana uygun değil.
Polis:
-Senin deli olduğunu düşünüyorum.
-Sakın buradan ayrılma, yetkililere haber vereceğim.
O gittiğinde koluma bir kelepçe takmayı da ihmal etmedi.
Şimdi elimde kelepçe oturuyordum. Az bir süre sonra bir polis arabası geldi. İçinden bir adam çıktı ve kolumdaki kelepçeyi çözüp beni arabaya bindirdi.
Ormandan geçiyorduk. Bu bu o ormandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM YEMİNİ
TerrorHerşey bir yeminle başlar İNTİKAM YEMİNİ. Shelly'nin arkadaşları kardeşi gibi olan Sally'i öldürmüşlerdir. Shelly intikam için onları ıssız bir eve getirir fakat getirdiği evde bir katil olduğundan habersizdir.