"Beş yüzüncü oda bekle beni ben geliyorum."
Adamın dedikleri buydu. Hep o beş yüzüncü odaya gitmek istemiştim. Çünkü orada bir gizem vardı. Alex'in elini ağzımdan çektim ve
Shelly:
-Oraya gitmeliyim o odada bir haltlar var. Bunu biliyorum ve o oda o ş**efsizin odası.
Alex:
-Sadece bir şartla o odanın nerede olduğunu gördükten sonra başımıza gelenleri ötekilerine anlatmaya gidiceğiz. Anladın mı?
Sadece tamam diyebilmiştim ve sessiz şekilde adamı takip ettik. Meğer 4. bir kat varmış ve beş yüzüncü oda diye adlandırdığımız çatı katı gibi bir yermiş. Adam merdivenlerden çıktı ve Alex beni kolumdan tutup ötekilerin yanına götürmeye başladı. Ötekilerin yanına gittiğimizde ne ararsanız bulmuştu. Kim bir bıçak, Jack bir beyzbol sopası, Mia bir oklava ve Andy ise üstüneki kanları taze olan bir tahta parçası bulmuştu. Ama ama bu o adamın kafama vurduğu tahtaydı.
Shelly:
-Onu nereden buldun? Bu tahta o adamın kafama vurduğu tahtaydı.
Andy:
-Ben onu bulmadım zaten sen baygın olduğundan beri buradaydı.Shelly:
-Ama ben 2. katta bayılmıştım. Siz sabahtan beri yemekhane kısmında değilmiydiniz. Alex hep beraber mi beni aramaya geldiniz.
Alex:
-Hayır ben tektim ve yerde seni baygın görünce yemekhaneye getirdim. Sonra Mia hariç hepsinin bağlı olduğunu gördüm.
Alex'in kolundan tutup yalnız kalacağımız bir odaya götürdüm.
Shelly:
-Ben Mia'yı da bağlamıştım o nasıl bağlı değildi Andy onu gördüğü zaman!!
Alex:
-Bilmiyorum ne bileyim ben
Shelly:
-Bana doğru düzgün bir açıklama yapmalısın.
Alex:
-Ne yani bizi önce etrafı dolaştırttın sonra çağırıp bağladın. Etrafı dolaşırken bıçak gibi bir şey bulmuş olamazlar mı?
Shelly:
-O zaman söylerlerdi niye söylemediler?
Alex:
-Bilmiyorum. Ama öğrenicem sen merak etme.
Alex böyle söyledikten sonra içimdeki düşünceler yok oldu. Beni anlayan sadece o vardı.
Alex:
-Burada bir göl vardı. Sen söylemiştin. Oraya gidelimmi?
Shelly:
-Olur, hem ne zamandır temiz hava almıyoruz.
ARKADAŞLAR LÜTFEN DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTİN... YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM YEMİNİ
HorrorHerşey bir yeminle başlar İNTİKAM YEMİNİ. Shelly'nin arkadaşları kardeşi gibi olan Sally'i öldürmüşlerdir. Shelly intikam için onları ıssız bir eve getirir fakat getirdiği evde bir katil olduğundan habersizdir.