HAİN

16 6 1
                                    


Uyanmıştım. Kendimi hain arkadaşlarımın arasında buldum. Bana iyi olup olmadığımı soruyorlardı.

Shelly:

- Siz Sally'i öldürdünüz neden bunu yaptınız. Neden bunu yaptınız!!!!!

Mia:

-Zorundaydık yoksa o bizi öldürecekti.

Shelly:

-Alex nasıl öldürürsünüz size naptıda canını aldınız kardeşimin söyle!!

Alex:

-Hatırlıyormusun bir kez onu hastaneye götürmüştük. Senden gizli bir şekilde anne ve babasının isimlerinde nerede olduklarını buldum ve oraya gittim. Kapıyı çaldığımda yaşlı bir kadın kapıyı açtığında onun Sally'nin annesi olduğunu anladım. Annesi içeri çağırdı bir koltuğa oturdum ve kızlarına ne olduğunu sordum. Oda:

-Sen kimsin bunu kimseye söylemem.

O anda bir yalan uydurdum ve:

-Ben kızınızın erkek arkadaşıyım ve onla beraber planlarına dahil olmak istedim oda anneme sor o söyler dedi ve beni buraya gönderdi.

- O gönderdiyse söylerim. Bizim eski bir aile dostumuz vardı atımızı öldürmüşlerdi. Ve kavgalı olduk. Bir kızları doğmuştu kızıl saçlı çok güzel bir kız onu almak istedim atımızı öldürmenin karşılığı olarak o zaman ben hamileydim. Kızları 2 yaşındaydı. Onu bana vermeyince köyü onların başına bela ettim. Ve kızı aldım annesi babası ölmüştü. Benimde kızım olduğunda yaptığımın yanlış olduğunu şimdi anlamıştım. Kocam yoktu zaten bende ikisine tek bakamazdım ve onları yetimhaneye verdim. Kızımla o çok iyi anlaşıyorlardı. Ben kızımla gizlice buluşuyordum ve onla arkadaşlarını öldürmesi için tehtidler savuruyordum. Ve o gün gelince hepinizi öldürecekti.


İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin