Şölen İçin Bir Konuk Geliyor

178 32 34
                                    

"Kral Lee Minho,sanılanın aksine güçlü,çevik ve zekiydi.Ancak her insanın zaafları vardır.Kral'ın zaafı ise asırlar boyunca halkın diline konu olacak bir efsanenin kaynağı olacaktı."

"Açın kapıyı."

"Pre- Kralım izninizle sizinle önemli bir konuyu konuşmak istiyorum."

Birtle üstü ipek ve sarmaşık deseni işlemeli tül tül olmuş,yerleri süpüren eteği ile öyle bir hışımla içeriye dalmıştı ki selam verdikten sonra söze girdi.

Birtle kendisine Prensin Krallık mertebesine yükselmesinden sonra daha dikkat eder olmuştu.

Çünkü kendisi Kralın emanetinin koruyucusu,17 yıl önce Kraliçe'nin Birtle'ın eline doğurduğu oğluna anneliği ile görevliydi. Birtle kralın tüm eksikliklerini doldurmak zorunda olacak olan kişiydi.

Birtle kralı sonsuz sevgisi ve merhametiyle sarmalı ancak aynı zamanda da hatalarında sert ve güçlü kalması için otoriter olmalıydı.

Birtle bir kuklayıcıydı.

Dünyayı yöneten bir diktatör yetiştirecekti ve her eyleminin kontrolü zehirli ellerindeki iplerdeydi.

Birtle yeni kraliçe olmuştu.

Ama kraliçe olmanın verdiği zevk ve yönetim duygusu onun içindeki "daha fazla" isteğini harmanlayacak ve kraliçenin çok daha üstünde bir konuma gelebilmek için önündeki engelleri bir bir yok edecek,gerekirse can alıp can verecekti.

Birtle yakıp yıkacaktı.

Gelecek bunu söylüyor, gelecek Birtle'ın içindeki kıskançlığı görüyordu.

Gelecek ilerideki kara kıyameti görebiliyordu.

"Söyle Birtle."

Minho elindeki gücün daha ilk günden farkındaydı.

Onu her bakımdan yetiştiren annesi için herhangi bir saygı ifadesi kullanmıyor,karşısına çıkan herkesle bir tutuyordu.

Birtle boğazını temizledi.

"Kral'ım biliyorsunuz ki kral ilan edilen her prens ilandan sonra büyük bir şölen verir. Halk bunu bekliyor. Halk sizi halkı için her şeyin maliyetsiz olduğu kutlamalar yapan alçakgönüllü bir Kral olarak görmek istiyor."

"Ben de bunu düşünüyordum.Ama sen hazırlıklara başlamışsındır...Değil mi?"

"Elbette kralım.Gereken tüm hazırlıklar için planları yaptım Şölen dansçıları,ikram edilecek olan meyveler yemekler, tatlılar ve meşrubatlar da ayarlandı.Bahçe ve salon süslenip halk için hazır hale getirilecek.1 Hafta sonra da şölen resmen başlayacak."

"Pekala bitmiş o zaman.Başka bir diyeceğin yoksa çıkabilirsin."

"Aslında kralım bir sözüm daha olacak.Babanızın kral olduğu günün şöleninde dünyanın güçlü kraliyet mensupları da katılmıştı ve babanızın bir sağ kolu vardı.

Babanıza her daim onlara karşı nasıl davranılması gerektiğini hatırlatır ve yardım ederdi.Çünkü biliyorsunuz ki babanız da sizin gibi gençliğinin başında tahta çıkmıştı.

Little King/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin