Izuku Midoryia
Po rozmowie z mistrzem i omówieniu szczegółów z Brokułem wasz plan był prawie gotowy. Polegał na próbie dostania się do UA. Nie tylko dla zdobycia informacji, ale także dla zemsty i zabawy.
Już dzień po złożeniu papierów przystępowaliście do testu pisemnego. Trwał on 90 minut i chwilę po napisaniu go przebieraliście się w stroje do ćwiczeń aby zdać egzamin praktyczny. Ogólne przygotowania trwały około tygodnia.
Kto poszedł zanieść z wami papiery? Tu was zadziwię. Była to Inko Midoryia. Nie do końca wiadomo jak, ale zaakceptowała to że jej syn jest teraz złoczyńcą i sama zadeklarowała swoją ewentualną pomoc, która została wykorzystana i teraz zamiast [y/n][y/s] jest [y/n] Midoryia i jesteś adoptowaną siostrą Izuku, którą znalazł na ulicy i przygarnął.
Jego nagłe posiadanie to mało skomplikowana historia. Wracał wieczorem ze sklepu i został napadnięty. Obudził się następnego dnia i zobaczył ciebie. Gdy był nieprzytomny zaniosłaś go do opuszczonego budynku i zaopiekowałaś się nim. Za opiekę nad synem pani Inko postanowiła cię przygarnąć, a skąd Izuku wiedział że ma quirk? Gdy się obudził znalazł kartkę w swojej bluzie, gdzie wszystko zostało mu wytłumaczone, ale to mało ważne, wracajmy do tego co było kilka dni po egzaminach wstępnych.
Kiedy pierwszy raz weszliście do swojej nowej klasy Bakugou tylko patrzał. Dopiero na przerwie zaczęło się piekło. Jeż wybuchł i nawrzeszczał na Izuku jak nigdy dotąd. Potem ludzie z 1-A chcieli się z wami zaprzyjaźnić ty za to cały czas obserwowałaś Tokoyamiego. Według ciebie ma ciekawą osobowość. Oprócz niego obserwowałaś również Katsukiego. Chłopak pomimo swojej wybuchowości był naprawdę inteligentny. Tak mniej więcej skończył się pierwszy dzień waszego planu.
Bakugou Katsuki
-No weź Bakuś - powiedziałaś znowu próbując namówić chłopaka aby Ci pomógł
- Daj mi spokój wiedźmo - powiedział
- No dobra jak nie ty to idę do Hitoshiego, on na pewno mi pomoże , o i poproszę jeszcze Denkiego! - już chciałaś odchodzić gdy chłopak powiedział
- No dobra - w końcu udało Ci się go namówić.
Ta właściwie to nie wytłumaczyłam o co chodzi. Chciałaś urządzić imprezę z okazji halloween i zaprosić Bakusquad i kilka innych osób (czyt. cała klasa i kilka osób z innych). Nie miał Ci kto pomóc więc poprosiłaś Katsukiego i po kilku godzinnych namowach zgodził się. Halloween jest za 3 dni więc masz ograniczony czas. Całość ma wyglądać tak, że impreza będzie u Ciebie w domu, głównie w ogródku, ale około 23 przeniesiecie wszystko do środka. Wyobrażasz to sobie tak, że na początku Kirishima, Sero i Denki zajmą się grillem. Kilka dziewczyn zaoferowało pomoc w postaci upieczenia ciast. Mina ma ogarnąć jakieś alko. I każdy ogólnie coś przynosi. Ty i Bakugou zajmiecie się ozdobieniem domu.