14. Kiedy się zakochał

1.7K 57 45
                                    

[Kochani zaczynamy z tym na co wszyscy czekaliśmy]

A i jeszcze info, że w komentarzach robimy zbiórkę pieniędzy dla pewnej czytelniczki na lodówkę staranowaną  przez pewnego huncwota także wspomagajcie tutaj         ------->

[Kiedy się zakochał]

Izuku Midoryia

Jak wszyscy dobrze wiemy Izuku to ogromny myśliciel. Kiedy tylko ma czas zastanawia się nad różnymi rzeczami. 

Tak samo było z faktem ciebie. Myślał dużo więc po około 3 godzinach argumentowania w głowie stwierdził, że się zakochał. Na argumenty przeciw znalazł tylko wspólne nazwisko, ale jak wiadomo jesteś adoptowana więc to nie powinien być problem w razie czego.

Bakugou Katsuki

Blondyn nie chciał tego przyznać nawet przed sobą. Nie wyobrażał  sobie, że kiedykolwiek mógłby się zakochać, a jednak. Pojawiła się pewna [h/c]włosa, która zawróciła mu w głowie. Bakugou nie musiał długo czekać, aby się zakochać lecz mimo swojego charakteru bał Ci się to wyznać.

Shoto Todoroki

Shoto jak wszyscy dobrze wiemy nie jest za dobry jeśli chodzi o uczucia więc o radę postanowił zasięgnąć u swojej siostry - Fuyumi

-Hej Fuyumi - powiedział do dziewczyny wchodząc do kuchni

-Witaj Shoto - uśmiechnęła się do niego - Jak było w szkole? - zapytała od razu

-Dobrze - odpowiedział i zamilkł zastanawiając się, czy to dobry pomysł.  W końcu się zdecydował - potrzebuję porady - stwierdził, a białowłosa spojrzała na niego pytająco

-W jakiej sprawie? 

-Chodzi o to, że chyba jestem chory 

-Co się dzieje? 

-Kiedy spotykam się z przyjaciółką czuję coś dziwnego w brzuchu i mam wrażenie, że mam gorączkę - wytłumaczył. Dziewczyna zaśmiała się

-Shoto zakochałeś się - dziewczyna spojrzała na niego z radością w oczach

-Nie rozumiem - odpowiedział

-Znalazłeś kogoś, kogo kochasz. Masz zamiar jej to powiedzieć? - zapytała

-Chyba tak. Powinienem to zrobić w jakiś wyjątkowy sposób? - spytał

-Oczywiście, że tak. Możesz wziąć ją w jakieś wyjątkowe miejsce...

Dziewczyna zaczęła udzielać rad swojemu bratu dotyczących ubioru zachowanie i innych takich rzeczy. Fuyumi była szczęśliwa, że jej brat znalazł sobie kogoś bliskiego więc szczerze życzy mu powodzenia.

Hitoshi Shinsou

Hitoshi nad tym czy się zakochał zaczął myśleć po zrobieniu quizu po tytułem "Czy zakochałeś się w swoim przyjacielu" na samequizy. 

Pewnie się teraz śmiejecie, ale on naprawdę zaczął o tym myśleć. Zaczął wspominać początki waszej relacji. To, że nie zostawiłaś go mimo jego quirku i inne takie. 

Po głębszych przemyśleniach stwierdził, że naprawdę Cię kocha.

Hawks

To, że Keigo się zakochał uświadomił sobie po pewnym śnie, a właściwie koszmarze.

Przyśniło mu się, że Cię spotkał. Jak zwykle wszedł do kawiarni, w której pracowałaś i usiadł na jednym z krzeseł barowych. Wtedy do niego podeszłaś, ale nie miałaś oczu i chodziłaś tyłem. To było straszne. Ten koszmar był niesamowicie realistyczny. 

Bohater obudził zalany potem. Wtedy zaczął się zastanawiać co by było jakby Cię stracił. Stwierdził, że nie umiałby żyć bez Ciebie i że Cię kocha.

Dabi

Dabi twierdził, że nie umiałby się zakochać. Uważał, że miłość to same problemy i ograniczenia. Jednak gdy zakochał się w Tobie stwierdził, że nie ma nic lepszego na świecie. Uznał, że jesteś jego sensem życia.

Tomura Shigaraki

Jak to mówią przysłowia "Od nienawiści do miłości jest bardzo cienka granica". Tomura nie zauważył nawet kiedy zaczęłaś mu się podobać. Kiedy już wiedział, że mu się podobasz stwierdził, że przejdzie z czasem. Nic bardziej mylnego. 

Za każdym razem kiedy się z nim wyzywałaś. Kiedy wymyślałaś coraz lepsze odzywki zakochiwał się coraz bardziej aż w końcu zrozumiał, że to już nie minie i utknął z tym uczuciem na dobre.

Shouta Aizawa

Aizawa sam nie zauważył, że się zakochał. Uświadomił mu to Hizashi, któremu dużo o Tobie opowiadał.

-Sho chyba się zakochałeś - powiedział Yamada przerywając ciemnowłosemu opowieść

-Co? - spojrzał na niego niezrozumiale

-To co usłyszałeś - odpowiedział blondyn 

-Skąd możesz to wiedzieć? - spytał

-Widzę po twoim zachowaniu - odrzekł - W sposób w jaki o niej mówisz. Masz powiększone źrenice i gdy o niej opowiadasz twój głos jest łagodniejszy. 

-Serio? - zapytał

-No tak - potwierdził - No pomyśl. Jakbyś się czuł gdyby zniknęła z twojego życia?

-Nie wyobrażam sobie tego - odpowiedział bez chwili zastanowienia

-Widzisz? Sam to potwierdzasz - rzekł dumnie ze swojego odkrycia - 

-Chyba masz rację Zashi - odparł Shouta i zatopił się w swoich przemyśleniach

Mordeczki łapcie kolejny rozdział. Czekam na wasze opinie w komentarzach!

Trzymajcie się ~ zupka chinska<3

Scenariusze BNHA by zupka chinskaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz