3. 𝐋𝐞𝐚𝐠𝐮𝐞 𝐨𝐟 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐧𝐬

332 45 22
                                    

Možná si říkáte, co se Hawksovi stalo, že se chce přidat k Lize padouchů. Ve skutečnosti nic. Vlastně se k nim ani přidat nechce. Je to jen mise. Mise s nejstupidnějším názvem, který kdy celá společnost hrdinů mohla slyšet. Dvojitá křidýlka. Bože.

V podstatě šlo o to, že se Takami infiltruje do Ligy a bude předstírat, že je na jejich straně. Získá si jejich důvěru a pak všechno poví jeho šéfovi. Pomocí těchto informací  pak budou moci hrdinové jednou provždy porazit Ligu a všechny je dosadit za mříže.

Neumíte si ani představit, jak mu tahle mise byla proti srsti. Radši si ani nepředstavoval, co by se stalo, kdyby na něj padouši přišli. Zabili by ho na místě? Pravděpodobně.

Jenže Hawks se na umírání cítil příliš mladý. Navíc ještě nezjistil, který z Todorokiů je jeho spřízněná duše.

Bylo to pár dnů, kdy se potkal s Dabim poprvé. 

↫❁𓅪❁↬

Opeřený hrdina seděl na budově, která se tyčila naproti oblíbenému baru nechvalně známého zločince. Hlídkoval tam bez sebemenšího pohnutí, leckdo by si ho spletl s kamenným chrličem. Takhle čekal, dokud neodbyla čtvrtá hodina ranní. Dabi konečně vyšel z baru, kupodivu ne tak opilý, jak by Hawks čekal. Počkal si, než zmizí v postranní uličce a pak sletěl za ním.

Lehká Dabiho podnapilost způsobila, že si Hawkse nevšiml, dokud se sám neprozradil.

,,To si teda moc pozor nedáváš na to, že jsi jeden z nejhledanějších zločinců," poznamenal Hawks.

Zmiňovaný mu věnoval ostražitý pohled.

,,Vyřídil bych tě a ani bys nemrk'," zavrčel padouch.  Takhle z blízka z něj cítil cigaretový kouř, chlast a spálené maso. Nakrčil nos.

,,Klídek. Stejně jsem nepřišel bojovat," zvedl ruce v obraném gestu.

 Padouch zvědavě naklonil hlavu na stranu. Co jiného by po něm hrdina mohl chtít, než ho dostat do lochu?

Hawks se opřel o stěnu vedle Dabiho a prohlédl si ho od hlavy k patě. Přitom zapřemýšlel, kam až ty jizvy mohou zasahovat. 

,,Slyšel jsem, že Liga nabírá nové členy."

↫❁𓅪❁↬

Teď ho Dabi vedl přímo k srdci ligy. Dost se obával, že ho Shigaraki přinejmenším pošle do háje. A to by byl průser, znamenalo by to konec ještě před začátkem mise. Musí ho přesvědčit za každou cenu.

Zjistil, že ho kriminálník vede do té nejodlehlejší části města. Nacházel se zde rozlehlý tovární komplex, který nefungoval již řadu let, jenže nikdo ho ještě nehodlal zdemolovat. Vypadalo to tu jako město duchů. 

Vstoupili do budovy, která vypadala, že se jen tak nerozpadne. Bylo tu poměrně hodně tmavých míst, kde se mohl skrývat kdokoli. Hrdina byl z toho poměrně nervózní.

Také se mu ani trochu nelíbilo ticho, které se mu zařezávalo pod kůži jako mráz. Napjatě došel po Dabiho boku až doprostřed místnosti. 

Konečně mohl spatřit osobu, která doteď byla zahalená pod pláštěm temnoty. Přeběhl mu mráz po zádech a naskočila mu husina. Navenek ale nedával nic znát.

No nebyl by to ten náš starý známý milovník kuřete, kdyby si neodpustil nějaký ten nemístný vtípek.

Naklonil se k Dabimu a napůl zašeptal: ,,Vidí přes tu ruku vůbec něco?"

To způsobilo to, že se Dabi  tlumeně zasmál a když se zaposlouchal pořádně, zjistil, že slyší několik dalších hlasů. Pravděpodobně se tu schovává celá Liga.

,,Mimochodem, zdravím! Představil bych se, ale myslím, že to není potřeba," zavolal Hawks do neurčita.

,,Ahoooj! Ráda tě poznávám!" uslyšel ženský hlas, který jisto jistě patřil nějaké školačce. Himiko Toga.   

,,Togo! Neměli jsme se prozrazovat! Čau kámo!" To byl určitě Jin Bubaigawara, Twice.

,,Můžete laskavě sklapnout?!" U tohohle hlasu si Hawks nebyl jistý. Ani nevěděl, odkud ty hlasy vycházejí, kvůli ozvěně.

,,Ticho!" zařval Shigaraki. Wow, fakt zní jak rozvrzaný dveře, pomyslel si hrdina.

,,Chováte se jako banda idiotů," zavrzal ještě Mnohorukej mop než pohledem propíchl hrdinu před sebou.

Tedy, pravděpodobně. Šlo to těžko poznat. Třeba se na něj ani nedíval. Těžko říct. Nezlobte se prosím na vypravěče, že nevidí pod Otce.

,,Proč se chceš přidat k Lize, hrdino?" zavrčel nepřátelsky.

Hawks pokrčil rameny.

,,Uznávám Stainovy názory. Hrdinové jsou falešní a měli by padnout," řekl už předem připravenou odpověď.

𝕎𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕠𝕟𝕖 𝕋𝕠𝕕𝕠𝕣𝕠𝕜𝕚?!「Soulmate AU🌺 [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat