Píp, píp, píp, píp, píp...
Zpod hromady červeného peří se vynořila ruka a vypnula zvonící telefon, oznamující čas vstávání. Pak z hromady vykoukla i hlava s vlasy tak rozcuchanými, že připomínaly hnízdo, ze kterého se právě opeřenec hrabal. Jen s tím rozdílem, že jeho pelest byla ze zapletených přikrývek a polštářů.
Blonďák roztáhl ruce a s nimi zároveň i křídla, aby se protáhl, a přitom si dlouze zívl. Na to že mu spousta lidí říkalo, že je pták, jako ranní ptáče si moc nepřipadal. Nejradši by prospal půl dne.
Prsty si vjel do vlasů a vymotal si z nich pár červených pírek. Myšlenky na rychlou sprchu ho o chvilku později přivedly do koupelny. Cestou ze sebe schazoval oblečení s tím, že to uklidí později.
Pustil na sebe vlažnou vodu a rázem už byl vzhůru. Zatřepotal velkými křídly a nechal si kapky vody stékat po těle.
Když usoudil, že už to stačilo, natáhl ruku, aby vypnul sprchu, když v tom něco upoutalo jeho pozornost.
,,Co je to..?"
Omlouvám se za tuhle rakovinu 😬 Možná to někdy překreslím ale teď mi to prostě líp nešlo 😓
Hawks zamžoural na své zápěstí a nemohl uvěřit svým očím.
Již od nepaměti se lidem na rukou objevovala jména spřízněných duší. Bylo to zcela běžné a normální, ale i přesto se sem tam našel někdo, kdo nikdy svou spřízněnou duši nedostal.
Hawks byl štěstím bez sebe. Vždycky si přál mít spřízněnou duši!
Chvíli na to už byl oblečený v hrdinském kostýmu a svištěl oblohou přímo za jeho nejlepší kamarádkou, hrdinkou známou jako Miruko.
Zastihl ji před budovou, kde se měla konat hrdinská schůze.
,,Rumi! Rumi!" volal na ni, jeho nohy se ještě ani nedotkli země.
,,Nazdar kuře! Jak to, že dneska nejdeš pozdě? Že by se z tebe nakonec opravdu stalo ranní ptáče?" Udělala překvapený obličej.
Hawks, který už byl zvyklý na její přátelské pošťuchování, spěšně zavrtěl hlavou a už jí pod nos strkal svou ruku.
,,Mám spřízněnou duši! Podívej!"
,,Počkej počkej, brzdi!"
,,Promiň."
Rumi vzala Hawksovu ruku do svých dlaní a přečetla si jméno. Chvíli byla ticho a pak naklonila hlavu na stranu.
,,Ale který?"
,,Cože?"
,,Který z nich?"
Opeřenec si zmateně přitáhl ruku zpátky k sobě a zadíval se na své zápěstí.
Až teď mu plně došlo, o čem to Rumi mluví.
Na jeho levém zápěstí jasně a čitelně stálo slovo Todoroki.
Todoroki.
Endeavorova rodina.
Shoto, Natsuo, Fuyumi a Rei.
A Endeavour sám.
Znamení nikdy nebralo ohled na věk, ba na to, jestli je daná druhá polovička již sesdaná, takže to mohl být kdokoli z nich.
Hawks se chytil za hlavu v náhlém uvědomění.
Může to být kdokoli z nich..
Miruko se hlasitě rozesmála a její ptačí kamarád se na ni zakabonil.
,,Čemu se směješ? Tohle není vtipný!"
,,Ze všech jmen na světě se ti na ruce objeví zrovna Todoroki! Pff haha!"
Hawks tam nehnutě stál, kolemjdoucí házeli zmatené pohledy na smějící se hrdinku.
,,No dobře, promiň," omluvila se Rumi. Nebylo jí to ale moc platné, jelikož její opeřený přítel stále zarýval pohled na chodník. Byl tak nadšený z toho, že se mu na ruce vůbec nějaké jméno objevilo, že si ani neuvědomil, kdo to je. Co teď bude dělat? Endeavoura vídá každý den v práci, ale jak zjistí, které z jeho dětí má na zápěstí jeho jméno? To se má v noci vloupat k nim domů a ve spánku jim kontrolovat ruce?
S povzdechem se vydal do budovy, před kterou s Rumi stáli. Tohle ještě bude hodně zajímavé...
✧ᴘᴏᴢɴáᴍᴋᴀ ᴀᴜᴛᴏʀᴋʏ✧
Konichiwa! Doufám, že se vám první kapitola líbila :) Je mi líto, že to není ve stejném stylu jako Watashi no tenshi, ale myslím, že tenhle styl psaní je pro mě pohodlnější. Ale nebojte, fanfikce v podobném stylu se ještě dočkáte :D
Taky bych chtěla upozornit na pravděpodobné pomalé vydávání
🔥𝕯𝖆𝖒𝖔𝖓🔥
ČTEŠ
𝕎𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕠𝕟𝕖 𝕋𝕠𝕕𝕠𝕣𝕠𝕜𝕚?!「Soulmate AU🌺 [NEDOKONČENO]
Fiksi PenggemarHawks se jednoho dne probudí se jménem své spřízněné duše na zápěstí. To je dobře, Hawks si vždy přál mít spřízněnou duši. Ovšem je tu jeden problém... O kterého Todorokiho se jedná?! ↫❁𓅪❁↬ Konichiwa! Konečně je tu fanfikce na dlouho slibované Ho...