Yine mi!

104 4 0
                                    

Şimdi aldığım avansla daha güzel ve ciddi kıyafetler almalıydım tabi ilk önce şu lanet olası ev kirasını vermeliyim. Ev sahibini aradım, buluştuk ve parayı verdim.

Burdaki mağazalar oldukça pahalıdır heralde, en iyisi başka semtlere bakmak. Girip çıktığım onca mağaza ardından 3-4 parça bir şey anca almışım. Bu işler çok zor… Yarın iş başı olduğuna göre bugünü güzel bitirmeliyim.  Arkadaşlarımı aradım ve onlarda bana bu akşam bir arkadaşlarının mekan açılışı olduğunu söylediler. Imm bunu düşünebilirim. Eve gidip hemen giyinmeliyim!

Saat 9 ve arayan yok! Derken telefonum çalmaya başladı. ‘’birazdan orda oluruz’’ dedi Barış. Azarlar ses tonuyla ‘’sonundaaaa!’’ dedim. ‘’Bana hiç söylenme hep Berna yüzünden’’ dedi. ’’Tamam gevezelik etme de bas gaza’’ dedim gülerek ve kapattım.

Çok eğleniyorduk çok müthiş bi arkadaş çevrem olduğunu bir kez daha anladım. NE! NE! Yine mi o çocuk! Her yerde karşıma çıkması tesadüf mü! Bu ne böyle! Hemen gitmek istiyordum ama daha yeni geldik sayılırdı. Hem o yanındaki kız.. farklı biri.. acaba kim? Neyse neyse beni ilgilendirmez ama çok tatlı olduğu kaçınılmaz.

~Yiğit’in ağzından~

Açılıştaki insanlara göz atarken o kıza rastladım. Evet evet bağcığı açık kız. Gidip üzerine içeceğimi döksem dikkatini çekerim sonra üstünü temizler adını sorarım. Ahaha kesinlikle böyle yapmalıyım. Yanımdaki kıza ‘’tatlım seni biraz bekleteceğim’’ dedim ve yürümeye başladım.

*********

Sohbetimiz çok koyuydu bir an gözlerim onu aradı ama göremedim. Bi ıslaklık! Aman Allah’ım tam arkamdan biri bişey dökmüştü köpürmüş bir şekilde arkamı döndüm bu oydu. ‘’Naptığını sanıyosun salak’’ diye bağırdım bir an refleksle. Şaşırmışa benziyordu. ‘’b-ben çok özür dilerim yanlışlıkla oldu’’ dedi ve silmeye kalktı onu ittirdim ve ‘’bırak bırak ben temizlerim, arkadaşlar ben çıkıyorum size iyi eğlenceler’’ dedim ve kötü kötü bakarak mekandan çıktım.

~Yiğit’in ağzından~

Böyle olacağını düşünmemiştim ki ben. Biraz olsun tav olmadı mı acaba. Her neyse sabah ismini bile hatırlamayacağım o kızın yanına döneyim ;)

***********

Tam bir budala. Kendini ne sanıyorsa diye söylenirken Berna’nın sesini duyarak arkamı döndüm. ‘’Hey heyyy bekle bende seninle geliyorum, sizde kalabilirim dimi? Gerçi sormama gerek yok’’ dedi ve yürümeye başladık. ‘’Barış? Onla olmayacak mıydın?’’ dedim. ‘’Ah evet hatta bu gece manyak şekilde sarhoş olup sevişecektik ama yarın ya da başka zaman artık, başımda ağrıyor zaten’’ dedi. ‘’Ahahahaha neyse bi gece kayıptan bir şey olmaz’’ dedim ve kahkalar ata ata yolumuza devam ettik.

-Okuyanların yorum atmasını istiyorum. Tahminleriniz varsa bildirin! İyi okumalar :) -

EN DERİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin