》Yıldızcığa basmayı unutmayın《
O kadar çok hayal kurmuştum ki Emir ve ben evlenecektik çocuklarımız olacaktı, oysa hiç inandıramadım kendimi. Sadece hayal kurdum. Ama bugün öyle oluyordu. Evleniyorduk. Hep inandım iyi ki inandım.
Aynadaki görüntüme baktım çok güzel olmuştum. Bol kabarık bir gelinlik giymiştim. Isterdim ki Annem ve Babam da burda olsun ve beni böyle görsün. Ama biliyorum onlar beni gökyüzünden izliyordu.
Ağlamamalıyım diye geçirdim içimden. O sırada irem ve aslı yanıma gelmişti.
" Evren gülüm bak düğünden sonra istediğin kadar ağla ama şimdi olmaz. Makyajın bozulur."
Aslı' yı başımla onaylayıp bakışlarımı aynaya çevirdim. Çok güzel olmuştum bee.
Irem heyecanla Emir geldi diyince elim ayağım birbirine karıştı resmen. Kızlar odadan çıkmıştı, yavaşça kapı açıldı, Emir'in bana yaklaşmasını bekledim. O sırada boynuma öpücük kondurdu.
"Çok güzel olmuşsun, Melek diyeceğim ama hiç melekleri de görmedim ki. O yüzden öyle bir benzetme yapamayacağım. Ama başımı döndürecek kadar güzelsin"
Yanaklarım kızarmıştı, gülümsedim.
" Sen de çok yakışıklı olmuşsun hem de fena halde."
O da utanmıştı, nerden anladığımı soracaksınız ama anlarım ben.
Vakit gelmişti, ama önce annem ve babamın mezarına uğrayacaktık..
....
" Anne, baba biz geldik. Hani size anlatmıştım ya hatırlıyor musunuz? Çok aşık oldum demiştim, tanıştıracağım demiştim. Getirdim işte. Kızınızın kalbini çalan damadınızı getirdim."
Emir hüzünle tebessüm etmişti. Üzülmüştü bana. Ne diyebilirdim ki..
" Merhaba anne baba, sanırım böyle deniliyor. Ben Emir çok güzel bir kız yetiştirmişsiniz. O kadar güzel ki. Çok şanslı bir adamım ben. Tabii ki her anne baba gibi siz de endişe ediyorsunuz. Ama merak etmeyin, ben onu asla üzmeyeceğim. Kendimi üzerim ama onu asla size söz veriyorum. Ben onun hem annesi hem babası hem abisi hem ablası hem de eşi olacağım. Bütün eksiklerini ben tamamlayacağım. Size söz veriyorum. Ve Allah'ın emri Peygamber'in kavliyle kızınızı kendime istiyorum.
Veriyor musunuz? Biliyordum bana artık güvendiğinizi."Son söyledikleri ile bir kez daha gurur duymuştum. Iyi ki sevdim seni sevdiğim iyiki..
****
Sonunda düğün yerine gelmiştik. Saatler sonra tamamen evli olacaktık. Beni gelin odasına almışlardı. Heyecandan neredeyse tırnağımı yiyecektim.
Emir odama gelmişti,
"hazır mısın güzelim?"
Başımı sallamakla yetinmiştim. Hazırdım tabii manyak ilk gördüğüm günden beri hazırdım..El ele odadan çıkmıştık, aşağıda baya gürültü vardı müzik sesleri. Biz merdivenden inerken alkış sesleri gelmişti. Emir elimi güven verircesine sıkarken bir yandan da 'sakin ol güzelim' diye kulağıma fısıldıyordu. Nasıl sakin olayım be adam!
Sonunda masaya,oturmuştuk. Nikâh memuru da klişe bir giriş yaptıktan sonra asıl konuya girmişti.
'Siz Mehmet kızı Evren Güler Sinan oğlu Emir Şeker'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
'Eveeett'
"Siz Sinan oğlu Emir Şeker Mehmet Güler kızı Evren Güler'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm // Texting
Historia Corta0531... : Iyi geceler. 0531...: Aslında nasıl bir giriş yapmalıyım bilmiyorum. 0531... : Uzun zamandır yazmalı mıyım diye düşünüyordum, cesaretimi toplayıp yazmaya karar verdim. 0531...: Sana aşık olmak yaptığım en güzel yanlıştı. İyi ki bu yanl...