20. Bölüm Final

259 16 22
                                    

Flashback| Evlenme teklifi

Çok mutluydum, sevdiğim adam bana evlenme teklifi etmişti. Mutluluktan ağlıyordum, saatlerce parmağımdaki yüzüğe bakıyordum. Eve gelmiş, anneannemlere anlatmıştım. Çok sevinmişlerdi. Kızlar şok olmuşlardı.

Artık tamamen emindim, bu adam benim herşeyimdi.

Emir'im: Güzelim

Evren'im: Aşkım yaaaa çok mutluyum ve heyecanlıyım. Hem ben senin ailenle tanışmadım hiç

Emir'im: evet biraz öyle oldu ama tanışacaksınız işte. Sakin ol, bana bırak sen:")

Evren'im: bırakayım uyuyalım mı :")

Emir'im: olur iyi geceler güzelim

Evren'im: iyi geceler sevgilim

○○○○
1 yıl sonra

Emir ve ailesi bugün beni istemeye geleceklerdi. Çok heyecanlıydım, aslı irem ve mahalleden buket ve semra bana yardıma gelmişlerdi. Buket ve semra kardeşlerdi, yan komşunun kızıydılar.

" onlar seni istemeye gelecekler, geldikleri zaman güler yüzle karşıla. Ellerinden çiçekleri ve çukulataları al. Alık alık bakma yüzlerine."

Buket'in çukulata deyişine gülerken son sözüne gözlerimi devirmiştim. Aman haspam.

Saatler akşam 8'i gösterirken kapı çalmıştı, geldiler..

Koşarak kapıyı açtım, anneannem dedem önde, ben arkada onları selâmladıktan sonra içeri girmeleri için buyur ettik.

" Hoşgeldiniz efendim"

Isimlerini bile bilmiyor oluşuma bir adet off.

" hoş bulduk kızım"

Onlar içeri girerken Emir'in omzuna yavaşça vurdum. Hayır yani insan annesinin babasının ismini söylemez mi yahu!

" neden annenin ve babanım isimlerini söylemedin bana hı"

" anne, baba diyeceksin. Onlar artık senin de annen ve baban"

" bilerek yapıyorsun değil mi? Ben eriyeyim düşeyim diye"

Sinsice gülmeye başlayınca bana da bulaşmıştı.

" bir bakışımla bile eritiyorum seni kadın"

"Odun"

" hatunum"

Kulağıma fısıldayarak söylemişti, gel de erime..
....

"Allah'ın emri peygamber'in kavliyle kızınız Evren' i oğlumuz Emir'e istiyoruz"

" çocuklar birbirini görmüş sevmişler, bize de vermek düşer verdik gitti"

"Düğünü de 1 ay sonra yapalım diyoruz. Bir an önce evlenip kavuşsunlar birbirlerine"

'Bizim için uygundur'

Sonunda yüzükler takılmıştı, artık sözlenmiştik. Ve 1 ay sonra evleniyorduk. Umarım 1 ay içinde hazırlıkları tamamlardık..

....

1 ay sonra

" Bu kabarık gelinlik çok güzel bunu alalım"

" tamam kızım"

Gelinliği de alıp mağazadan çıkmıştık. Çok yorulmuştum. Bütün aksesuarları alıp duvağı da alıp ve kuaförü de ayarladıktan sonra sonunda eve gelebilmiştim. 5 gün sonra düğün vardı ve ben çok heyecanlıydım. O günü iple çekiyordum resmen.

Küçüğüm // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin