Chapter 1

2.8K 163 2
                                    

Jemne som poklipkala očami. Ak by ma k tomu ranné slnko neprinútilo, asi by som spala ďalej. Bola som teda donútená úplne otvoriť oči. Ešte párkrát som nimi prudšie klipla, než som zistila, že miestnosť, v ktorej sa nachádzam, nie je moja izba. Okamžite som bola prebudená. Prečo nie som doma? Oči som opäť silno zavrela a premýšľala, čo sa stalo včera večer. Párty u Jonasa, vybavili sa mi slová mojej kamošky Leny, keď ma na tú párty volala. Takže som bola na párty a trochu som to prešvihla s alkoholom. Sakra, mama ma asi zabije! S povzdychom som sa chcela pozviechať z postele, ale niečo ma zastavilo. Pocit, že mi na mne niečo chýba. A tou chýbajúcou časťou mňa – bolo oblečenie! Pod prikrývkou som bola nahá! Preboha! Čo sa to tu stalo?

Odhodlávala som sa, až som sa napokon obrátila nabok, aby som zistila, kto leží vedľa mňa. Urobila som to v mihu sekundy, aby som to mala rýchlo za sebou. Ako strhnúť náplasť. Lenže to bol pre mňa ďalší šok. Nik tam nebol. Ani neviem, či to bola úľava.

Rozhodla som sa pozbierať svoje veci zo zeme a vypadnúť odtiaľto čo najskôr. Práve, keď som sa dvíhala z postele, začula som zvuk. Niekto čosi zamumlal, znelo to, ako zo spánku. Ani neviem, prečo, ale od ľaku som zvrieskla. Osoba, ktorá predtým spokojne brblala nezmysly v príjemnom spánku, ležala na zemi pri posteli, preto som ju predtým nevidela. Akonáhle sa ale z mojich pľúc vydral zdesený výkrik, osoba bola hneď na nohách. Len čo mi pohľad padol na jeho tvár, zjačala som ešte viac, ale teraz z iného dôvodu.

Nie, to nemôže byť on! To by som predsa nepripustila ani v najväčšej opitosti! Chalan stojaci oproti mne tiež vyzeral, že by najradšej vrieskal, ale neurobil to. Iba na mňa obtočenú v bielej plachte zarazene pozeral. Predpokladám že v hlave mal podobný guláš, ako ja. A že ani on nechcel uveriť tomu, že sa to naozaj stalo.

Hey babes! Začala som s niečím, čo som nikdy predtým neskúsila, a to je práve krátky príbeh! :D Nápad na príbeh sa zrodil celkom rýchlo (z noci na deň a nikto pri tom nechápte dvojzmysly, pekne vás prosím! fakt som len čumela do jednej ráno do stropu :D) a celkom rýchlo sa aj tvorí, takže dúfam, že pridávať budem vcelku pravidelne (samozrejme len v prípade, že príbeh aspoň trochu zaujme). Hope U like it. ♥-M

What happened that nightWhere stories live. Discover now