prolog

546 31 3
                                    


Jak dostać się gdzieś co według wszystkich nawet nie istnieje? A otóż tak. Wybrane placówki które mają szkolić cię na przyszłych policjantów, wojskowych, informatyków itp. są pod obserwacją. A dla czego? ponieważ te miejsca są stworzone specjalnie pod dane agencje i specjalizacje. Jest sprawdzany twój spryt, twoja postura fizyczna, twoja taktyka oraz wiele innych rzeczy które w pracy agenta mają potem znaczenie w terenie ale i za biurkiem jako np. informatyk.

Po ukończeniu szkoły osoby odpowiednie do wykonywania takiego zawodu dostają list z propozycją spotkania w sprawie pracy. Nikogo to niedziwni ponieważ szkoła mówiła że najlepsi uczniowie będą mieć propozycje pracy z góry, bez przymusu szukania jej samemu.

Rozmowa wydaje się normalna jak byś szedł do normalnej organizacji typu straż miejska czy policja. Jednak kiedy rozmowa pójdzie pomyślnie, otrzymujesz prace i podpsujesz klauzurę poufności. Wtedy wyjawione jest ci tyle ile na początku jest ci potrzebne do działania. Jesteś od razu wysłany na specjalne szkolenie w tym zakresie by cię doszkolić i oto tak twoja przygoda w agencji się dopiero zaczyna.

Do jednej z takich placówek dostał się Bakugo Katsuki oraz Shoto Todoroki. W szkole największa konkurencja a teraz mają współpracować, jako jedna drużyna a nieraz nawet  pod dowództwem drugiego. 

Ostatni Strzał [BakuTodo]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz