Hoofdstuk 11

3 0 0
                                    

Hoofdstuk 11

Nadat de meisjes terug naar het zandpad waren gegaan zijn ze allemaal naar huis gegaan. “Je mag niets zeggen tegen je ouders hé!” Zegt Ann. “Maar hoe moet ik dan uitleggen dat ik om 12 uur of later thuis ben?” Vraagt Jolien. “Maar meisjes, mijn ouders zijn op vakantie zeg gwn dat jullie bij mij zijn komen slapen?” Zegt Sky. “Dankje! Dat is een geweldig idee! Het is toch zondag morgen en rond de middag gaan we gwn naar huis alsof er niets is gebeurd!” Zegt Danté bevestigend. De meisjes gingen met zen alle naar het huis van Sky. Toen ze daar met zen alle aankwamen deden ze allemaal een pyama van Sky aan en gingen in de zetels en op luchtmatrassen liggen. “Ik moet nog iets zeggen…” Zegt Sky ingetogen. “Vertel” Zei Ann kordaat. De meisjes keken allemaal benieuwd naar Sky. “Niet dat het zo belangerijk is, maar op het hand van de moeder van Janne stond 1317.” “1317… Wat zou dat betekenen?” Zei Lena nieuwsgierig. “Ik weet het niet misschien heeft het zelfs niets met al dit gedoe te maken en is het gewoon een boodschappenlijstje ofzo?” Zei Sky. “Een boodschappenlijst? Met 1317 op? Ik denk dat het dat niet is, het moet gewoon te maken hebben met Janne haar ontvoering.” De meisjes keken Lena aan, elk anders. “Kijk niet zo! Het is toch waar!” Zei Lena brutaal. “Lena heeft gelijk. Ik kan echt niet meer volgen, het is allemaal zo ingewikkeld..” Zei Evelien betreurd. “Ik zal het eens uitleggen he..” Zei Danté “De moeder van janne heeft drugsproblemen en had geen geld meer. Daarom heeft ze van iemand geleend. Maar zoals Ann al zegt, zei Janne de hele tijd dat het haar schuld was! Maar ik denk dat Janne er niets aankon doen. Nu is Janne ontvoerd en is de moeder vermoord met op haar hand 1317.” Zei Danté. “Ok ik begrijp het…” Zei Evelien. “Je weet toch wel dat als de politie hier achter komt dat wij misschien de bak in moeten hé?!” Zei Jolien aangedrongen. “Jolien heeft gelijk.” Zei Lena. “Anders zoek ik gewoon 1317 op?” Stelt Ann voor. “Je gaat daar toch niets over vinden! Wij moeten erachter komen van wie de moeder heeft geleend! Die moet hier toch meer over weten?!” Zei Evelien vastbesloten. “Ja maar hoe gaan wij daar achter komen?” Vroeg Lena bezorgd. “Mischien haar post lezen, of haar computer en gsm doorgaan?” Stelt Sky voor. “Ik vind het allemaal een goed idee, maar nu ben ik echt zo moe. Het was echt een lange dag. Laten we gaan slapen en laten we misschien morgen de jongens erbij halen?” Stelt Ann voor. “Ja dat is een goed idee, laten we nu gewoon slapen.”

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

We Are Beauty's UndercoverWhere stories live. Discover now