Luku 4

3.3K 78 0
                                    

Louisin näkökulma:

     Harry leikitteli minulla.Hänen pitkät sormensa vaeltelivat ympäri kehoani, ne pyyhkäsivät kevyesti lanteitani, puristivat takapuoltani, työnsivät hiukseni pois kasvoiltani.Sitten mukaan tulivat hänen täyteläiset huulensa, ne suutelivat omiani ja siirtyivät kaulalleni imien sitä.Hän siirtyi alaspäin kehollani jättäen vanan fritsuja pehmeään ihooni, juuri siihen aikaisemmilla kerroilla tulleiden viereen.

      Inhosin joka hetkeä.Miksi hän ei voinut vain raiskata minua ja lähtä ja jättää minua yksin itkemään niin kuin yleensä.Miksi hänen täytyi olla niin hellä, rakastava ja piinaavan hidas.Harrystä näki kuinka hän nautti siitä mutta minä halusin sen vain loppuvan nopeasti.

  Tunsin oloni niin likaiseksi ja hyväksi käytetyksi maatessani siinä typerässä kissa asussa.Pidin silmäni tiukasti suljettuna koko ajan sillä en halunnut nähä kiharatukkaisen miehen himokkaita kasvoja häne käytännössä syödessä minua.Enkä todellakaan halunnun nähdä omaa fritsujen peittämää kehoani peilistä. 

    Vihdoin hän löysi tiensä vyötäisilleni.Hän hieroi reiteni sisäpuolta suurilla käsillään ja suuteli penistäni.Värähdin hänen kosketuksestaan.Se oli niin hellä, melkein kuin hän olisi ollut taas Eleanourin kanssa makuuhuoneessani...silloin kun harrastimme seksiä ensimmäisen kerran.

    Kevyt hehkäys karkasi huuliltani kun hän kietoi kätensä penikseni ympärille ja hetkeä myöhemmin pehmeät huulet painautuivat sen ympärille.Avasin silmäni hämmentyneenä, aikoiko HARRY antaa minulle suihinoton.Sitä ei ollut tapahtunut ikinä, ei ikinä.Hän ei välittänyt minun nautinnostani paskan vertaa.

  Katsoin häneen ja kohtasin hänen kirkkaan viheät silmänsä jotka tuikkivat arvoituksellisesti.Käänsin nopeasti katseeni pois ja punastuin vähän.Hän alkoi liikuttaa päätänsä edes takaisin ja hän pyöräytti kielensä terskani ympärillä asiantuntevasti kuin olisi tehnyt niin useasti aiemminkin.

   Olin mokannut ja pahasti olin paljastanut että pidin siitä mitä hän teki ja nyt hänellä oli suurempi hallinta minuun kuine ennen.Purin huultani ja yritin tehdä kaikkeni että en olisi voihkaissut mutta Harryn tottuneet ja hellät mutta samalla rajut liikkeet olivat vain liikaa minulle.

    Kevyt voihkaus pääsi huulitani ja sillä sekunnilla hän lopetti, päästi irti peniksestäni ja leveä virne kasvoi hänen kasvoilleen.

   "Voi pikku kisuni tuntuiko se hyvältä?" Hän kuiskasi pehmeästi ja katselinua minua hengittämässä raskaasti pöydällä.

Huomenna tulee lisää ehkä xd hyvällä tuurilla jo tänään myöhemmin tai ens yönä, joskus kun vaa inspaa.

My little Louis||completed||in finnish|| L.SWhere stories live. Discover now