Harryn näkökulma:
Kävelin kohti huonettani ja pyyhin kyyneliä kasvoiltani.En kestänyt enää, kuinka kauhea ihminen oikeasti olin Louisille....ja nyt häne ei enää pelkäisi minua niin kuin ennen kun oli nähnyt millainen oikesti olen.
Löin lähintä seinää niin että rystyseni rusahtivat ikävästi.
"Vittu" Mutisin ja hieroin kättäni.Minun täytyy vain ryhdistäytyä ja yrittää olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.Kyllä näin se oli.Esittäisin että mitään ei tapahtunut ja asiat varmasti palaisivat aivan normaaleiksi.
Louisin näkökulma:
En ole nyt nähnyt Harrya muutamaan päivään ja alan olla huolissani.Eis illä että pitäisin hänestä tai mitään, ei vain ole hänen tapaistaan hävitä tuolla tavalla.Mutta hyvä vain että ei tarvitse katsoa hänen omahyväistä naamaansa.
Olin päässyn ja toissapäivänä omaan huoneeseeni takaisin ja siteet oli poistettu ranteistani.Nyt kun tiesin että Harrylla oli joku heikkous en enää pelännyt häntä kuin ennen ja olin toiveikkaampi karkaamisen suhteen.Olin jo eilen käynyt tutkimassa taloa ja huomannut pienen lukitsemattoman tuuletus ikkunan eräässä vessassa.Ainoa ongelma oli että vessa oli Harryn huoneen yhteydessä ja se oli ensiksi, toisessa kerroksessa ja toiseksi talon takana, joten joutuisin kävelemään koko pihan poikki lukossa olevalle etuportille sillä olin aika pieni kokoinen ja mahdollisuuteni kiivetä taloa ympäröivän kaksimetrisen aidan yli olivat rehellisesti sanottuna olemattomat.
Huokaisin ja painoin silmäni kiinni.Juuri tuuriani löytää reitti pihalle muttei pihalta pois...Silloin kuulin jonkun ovellani ja nousin seisomaan nopeasti ja katsoi kuinka kahva painui alas ja inhokki ihmiseni koko maailmassa astui virnistäen sisään pieneen huoneeseeni.
Harry haisi alkoholilta ja hänen kiharansa sojottivat sekavana joka suuntaan.Hänen paitansa oli puoliksi auki paljastaen joitain hänen lukuisista tatutoinneista.Tunsin omaa tatuointiani kihelmöivän katsellessani tuota humaista miestä.
Harry katseli minua intensiivisesti ja ennen kuin ehdin käskeä häntä painumaan vittuun olin jo painettuna seinää vasten ja Harry suuteli minua nälkäisesti.Olin lamaantunut paikoilleni enkä reagoinut hänen liikkeisiinsä millään tavalla.
Tunsin pelon vyöryvän ylitseni, hetki sitten olin tuntenut oloni niin vahvaksi ja Harry oli vaikuttanut aivan normaalilta asialta jota minun ei tulisi pelätä.Nyt kun hän oli taas täällä, suutelemassa niskaani, painautuneeta minua vasten ja hänen tuttu tuoksunsa ympärillä tajusin kuinka paljon pelkäsin häntä todellisuudessa.
Kaikki se itsevarmuus ja uhma häntä kohtaan oli haihtunut sekunneissa kuin niitä ei olisi koskaan ollutkaan.Oli vain Harry, minä ja loputon pelkoni kidnappaajani kohtaan.
Kyyneleen valuivat poskiani pitkin kun Harry painoi mianua tiukasti seinää niin että hengitykseni vaikeitui.Yritin epäitoivoisesti työntää Harryä pois mutta turhaahan se oli, hän ei edes huomannut sitä.
Sitten olin vapaa taas hänen otteestaan ja haukoin henkeäni kuin kala kuivalla maalla.Vapauteni eii kestänyt kauan sillä pian hän kaappasin minut olalleen pidellen kiinni vyötärötäni niin että en nähnyt mihin edes hän vei minua sillä jalkani olivat kulkusuuntaan.
Hän kantoi minua kohti huonettaan, ainakin oletin niin sillä kellari oli toisessa suunnassa.Huokaisin kevyesti helpotuksesta, aina oli plussaa jos Harry raiskasin minut missä tahansa muualla kuin kellarissa.Mutta nyt hän oli humalassa ja ehkä aineissakin jopa mikä oli melkein yhtä paha.
En välittänyt edes taistella vastaan koska se olisi vain aiheuttanut lisää onegelmia.Pian hän laski minut maahan ja katsoin ympärilleni kun hän avasi huoneensa ovea.
Avain kääntyi lukossa ja minut kiskaistiin sisälle paiskattiin sänkyyn mikä sai ilmat karkaamaan keuhoista.Ennen kuin ehdin vetää kunnolla henkeä Harryn raskan paino laskeutui päälleni.
Jaksoin aina yllättyä kuinka nopea hän oli, nytkin hän oli ehtinyt ja ottaa kukallisen napitettavan paitansa pois ja se oli nyt rypistyneenä myttynä lattialla.Tunsin Harryn jo niin hyvin, että tajusin nostaa käteni ylös ja tunsin viileän ilman ihollani kun oma paitani nostettiin päätäni pois ja heitettiin lattialle Harryn paidan seuraksi.
Purin huultani ja painoin silmäni kiinni pidätellen kyyneliäni, painoin käsiäni nyrkkiin niin, että kynteni painuivat kämmeniini.
Harry suuteli niskaani ja taivutin päätäni antaakseni hänelle lisää tilaa.Hänen kätensä vaelsivat ympäri kehoani piirrellen kevyesti pieniä ympyröitä.Ne liikkuivat vähitellen alas päin ja hieroivat sisäreisiäni ja avasin farkkujeni vyön ja vetivät mustat pillifarkkuni pois jaloistani joten makasin siinä epämukavasti enää bokserillani ja katselin Harryn keskittyneen näköisiä kasvoja jolle levisi nyt ovela virne.
Hän nousi päätäni ja käveli lipastolleen ja otti sieltä muutaman nippusiteen.Mutristin suutani ja täristen vähän nostin käteni pääni yläpuolelle ja annoin hänen kiinnittää minut sängynpäätyyn.
A/N: omg sori etten oo kirjottanu melkee kahtee viikkoon....
YOU ARE READING
My little Louis||completed||in finnish|| L.S
Fanfiction!VAROITUS! EI sovi alle ihmisille joilla on ITSETUHOISI AJATUKSIA tai TAI TAUSTAA ITSENSÄ VAHINGOITTAMISEN KANSSA. Ei myöskään sovi alle 12-vuotiaille. Piste. Tämä ei sovi alle 12-vuotiaille. Aamen. Istuin huoneeni kaapissa ja itkin.Totta kai olin k...