Louisin näkökulma:
Heräsin yksin huoneestani ja joka paikkaan sattui, päähäni Harryn hakkaamisesta, vartalooni ja raajoihini portaista tippumisesta ja toki takapuoleeni...En koskaan voisi tottua Harryn rajuihin liikkeisiin ja isoon penikseen sisälläni.Ja nyt minua kuvotti koska olin ajattelllut Harryn penistä.
Nousin istumaan ja voihkasin kivusta alaselässäni.Nousin vaivalloisesti ylös ja kävelin kylpyhuoneeseeni ja katsoin itseäni pelistä.Sotkuinen ruskea tukkani harotti kuin linnunpesä ja pelokkaat simät vastasivat katseeni tummista silmäkuopistaan ja olin laihtunut huomattavasti.Ei se niin ollut etteikö minulle olisi annettu ruokaa, en vain useimmiten joko halunnut sitä tai olin liian uupunut syödäkseni.
Avasin hanan ja roiskautin kasvoilleni kylmää vettä ja vedin syvää henkeä.Minun olisi pakko päästä täältä pois jotenkin.En kestäisi enää päivääkään tässä helvetissä, olin yrittänyt kyllä karata aiemminkin mutta ne olivat jääneet vain yrityksiksi...Harry lukitsi kaikki paikat aina huolellisesti ja minua vahdittiin minne vain meninkin.
Palasin makuuhuoneeseeni ja huomasin että minulle oli jätetty ruokatarjotin ja sen päällä oli pieni kortti.Menin pöydän luo ja nostin kortin kasvojeni eteen ja luin Myran pienellä ja siistillä kirjoittaman viestin. "Hyvä Louis, sitten kun heräät tässä on sinulle hieman ruokaa ja särkylääkkeitä, näytit siltä että voisit kaivata niitä Harryn "käsittelyn" jälkeen.En voinut olla huomaamatta ruhjeitasi kun toimme sinut Jimyyn kanssa huoneeseesi, toivottavasti olet kunnossa. Kaikella rakkaudella Myra"
Hymyilin hieman, palvelus tyttö Myra oli ainoa edes jonkunlainen ystäväni täällä ja Jimmykin toki mutta hän oli myös aika pelottava.Katsoin ruokaa ja päätin että syön sen sillä se näytti kohtalaisen hyvältä.
Syötyäni otin muutaman Myran minulle jättämän särkylääkkeen ja asetuin sängylleni makaamaan ja suljin silmäri yrittäen nukkua mutta en saanut unta, joka paikkaa jomotti vielä hieman ja vaikka olin vääsynyt ei uni tullut koska mielessäni pyöri niin monta asiaa.
YH tulipa lyhyt....mutta en nyt vaan pysty kirjottaa Harry pätkää sori...:( nukahan pystyy muute xd ja kello on vast 8 illal hups
YOU ARE READING
My little Louis||completed||in finnish|| L.S
Fanfiction!VAROITUS! EI sovi alle ihmisille joilla on ITSETUHOISI AJATUKSIA tai TAI TAUSTAA ITSENSÄ VAHINGOITTAMISEN KANSSA. Ei myöskään sovi alle 12-vuotiaille. Piste. Tämä ei sovi alle 12-vuotiaille. Aamen. Istuin huoneeni kaapissa ja itkin.Totta kai olin k...