Luku 3

3.1K 83 0
                                    

Kuten sanoin toinen osa tälle päivälle xD

Louisin näkökulma:

   Avasin silmäni hitaasti.Käänsin päätäni ja näin kellarin tutun seinän sen tavanomaisessa hämärässä valaistuksessa.Yritin nousta istumaan mutta kauhukseni huomasin etten pystynyt siihen.Olin sidottu kovalle kylmälle alustalle.Käänsin katseeni ylös ja kohtasin omat pelosta suurenneet silmäni.Silmäni liukuivat alas omaa kehoani kun katselin itseäni katossa olevasta peilistä.

    Olin alasti.Tai no alasti lukuun ottamatta kulkuskaulapantaa ja kissankorvia.Yritin riuhtoa ja vapautua kahleistani mutta ne olivat liian tiukalle laitetut ja riuhtomiseni saivat ne vain pureutumaan edellisistä kerroista valmiiksi herkkään ihooni.

 Jouduin kellarin yleensä noin kerran viikossa, milloin Harry oli leikkisällä tuulella ja halusi "nauttia" minusta pitkään.Kellari oli muunnettu hänen omaksi seksifantasian toteuttamis huoneekseen.

    Sen seinällä oli laaja kokoelma erillaisia asuja, ketjuja, käsirautoja ja oikeastaan mitä vain mistä Harry nautti.Yksi seinällinen oli täynä dildoja.Se oli inhokki seinäni, erityisesti inhosin erästä suurta mustaa vibraattoria .Valitettavasti Harry tiesi sen myös ja käytti sitä siksi minuun usein.

   Tunsin oloni niin avuttomaksi ja likaiseksi maatessani yksin huoneessa täynnä seksilejuja vain oma hengitykseni seuranani.Suljin silmäni ja vedin syvää henkeä.Enkä tämä kaikki olisi vain unta josta heräisin pian.

    Avasin silmäni.Ei sama huone.Sama peili katossa, sama kutittava panta kaulassa.Silloin kuului kolahdus portaiden suunnalta ja näin lihaksikkaan hahmon laskeutuvan portaita alas.Hänen puhtaan valkoiset hampaansa välkähtivät kun valo osui hänen hienoiseen virneeseensä.

Harryn näkökulma:

    Katsoin itseäni vielä kerran peilistä ja hymyilin.Täydellistä, hiukseni oli täydellisesti laitenut ja henkeni raikas.Ylläni minulla oli silkkinen kylpytakki.Siemaisin shampanjastani ja viittasin Myraa viemään lasin pois.Oli aika mennä katsomaan miten pieni lemmikkini voi.

   Astelin alas kellarin portaita lempihuoneeseeni talossa.Katsoin huoneen keskellä olevaa pöytää ja hymyilin.Täydellistä.Hän oli hereillä.Katsoin hänen täydellisiä linjojaan ahneesti ja astelin pöydän viereen.

   "Hei pikku kisuni, anna anteeksi etten ole ehtinyt leikkiä kanssasi vähään aikaan." Kuiskasin Louisille pehmeästi.Kurottauduin ottamaan kissanlelun takanani olevalta seinältä.Yksinkertainen musta sauva jossa oli pinkkejä höyheniä päässä, täydellinen pikki misulleni.

   Aloitin sipaisemalla kevyesti hänen otsaansa ja hitaasti siirryin hänen kaulalleen, pitkin hänen selkeästi erottuvia solisluitaan ja hänen nänniensä ympärille.Piirellen sydämmiä hänen sileään rintakehäänsä.Suutelin paikkoja joihin hetkeä aikaisemmin piirtelin noita näkymättömiä viivoja ja Louis värähti alapuolellani.

   Hänen silmänsä oli tiukasti suljetut ja hän makasi paikallaan jännittyneenä.Sivelin nyt hänen ala vatsaansa.Hänen oikean puoleisen lanteensa päällä oli ainoa asia joka rikkoi muuten sopivasti ruskettuneen ja täydellisesti sileän ihonsa.Se oli tatuointi, se oli uusi ja siksi tumman puhuva eikä se näyttänyt kuuluvan nuoren pelokkaan pojan kehoon ollenkaan.

   Mutta se oli lempikohtani Louisin kehossa ja nyt suutelin sitä hellästä.Tuo yksi pieni tatuointi Louisin lanteilla oli tekemäni.Se oli siisti kaunokirjoituksella tehty teksti jossa luki "my little Louis".

    Ja tuon pieni teksti merkkasi Louisin loppuelämäkseen omakseni.Se kertoi kuinka hän tulisi aina olemaan minun.Ja vain minun.Suutelin sitä uudestaan hellästi ja hymyilin.Nousin pyödälle ja heitin toisen jalkani Louisin yli istuakseni hänen päällään ja niin tehtyäni kumarruin alas suudellakseni Louisia.

   "Katso minuun." Kuiskasin hänelle ja vetäydyn vähän kauemmaksi kasvovi noin kymmenen sentin päästä hänen kasvoistaan.Louis avasi silmänsä ja katsoi minua anovasti.Pudistin vähän päätäni.

                                    "Ei vielä kisuseni, eihän leikki ole vielä alkanutkaan."

  

My little Louis||completed||in finnish|| L.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora