[A/N] pyynnöstä lisään jokaisen luvun alkuun luvussa esiintyvät hahmot (lähinnä sellaiset, jotka on esitelty aiemmin) sekä hieman tietoa, että kartalla pysyminen on helpompaa. (:
HAHMOT:
Luciana Malfoy, 7. luokka, luihuinen
Vivian Cherry, 6. luokka, rohkelikko
Keith Thorne, 7. luokka, rohkelikko
Nigel Holton, 7. luokka, rohkelikko
Sabrina Weiss, 7. luokka, korpinkynsi
Ethan Lance, 6. luokka, korpinkynsi
Anthony Crabbe, 7. luokka, luihuinen
Gabriela Vanhorn, 6. luokka, puuskupuh
"Andrew,
anteeksi oudohko yhteydenottoni, mutta minusta tämä tuntuu melko pakolliselta. Tai siis, kai sinäkin tahdot pitää vielä yhteyttä? Oletan sinun tahtovan.
Pöllöt ovat hienoja eläimiä, ne kuljettavat kirjeet perille nopeasti. Tämän pikkuisen nimi on Adelaide; se on hyvin kiltti otus. Sitä ei silti kannata unohtaa ruokkia, se saattaa nokkaista muistutukseksi.
Pointtini on, että vaikka tämä on minun käsitykseni mukaan uutta sinulle, laita kirje Adelaiden mukana, jos tosiaan tahdot pitää yhteyttä. Se kuljettaa kirjeet todella hyvin, vaikka nyt kohotteletkin kulmiasi epäuskoisena ja luulet minun menettäneen järkeni.
Lukukauteni alkoi tänään, 1. syyskuuta, kuten jokaisena edeltävänä vuonna. En kai ehtinyt ilmoittaa sinulle, koska olit matkoilla juuri ne kaksi viikkoa siitä kirjeeni tulon ja koulunalun välistä. Nyt yritän kuitenkin paikata tällä kirjeellä ja kertoa kuulumisiani.
Tosiaan, nyt alkoi seitsemäs eli viimeinen vuoteni koulussani. Voisin sanoa, että kaikki on äärettömän hyvin nyt kun olen täällä, mutta oikeastaan se olisi valhe. Eivät nämä ihmiset pidä minusta, he luulevat tietävänsä minusta kaiken vanhempien ja isoveljeni virheiden perusteella. Siitä on viisi vuotta, muutama kuukausi päälle, kun kaikkea tapahtui, mutta ihmiset silti kantavat kaunaa. Ystäväni Anthony on ainoita, jotka ovat pysyneet kanssani. Hänen isoveljensä oli minun isoveljeni ystävä, kunnes kuoli tapaturmaisesti.
Inhoan tätä ilmapiiriä, jossa minun oletetaan olevan veljeni kaltainen vain siksi, että näytämme hieman samalta. Tai siis, olethan sinäkin nähnyt Dracon. Eikä suuri osa näistä ihmisistä ole edes koskaan nähnyt ketään sukulaistani, mutta jos he asuvat samassa tuvassa kanssani, tietysti he ovat. He, jotka olivat samalla puolella perheeni kanssa, kantavat ehkä enemmän kaunaa kuin toisella puolella olleet yhteensä. Surullista kyllä, tuvassani toki ovat ihmiset, jotka tulevat perheeni puolella olleista suvuista.
Koulu on kyllä muuten hieno paikka - se on vanha linna, yli tuhat vuotta vanha - sokkeloinen, kivinen ja kaunis. Siellä on paljon maalauksia seinillä, ruokasalin katto on lumoava ja linnan tilusten reunalla on kielletty metsä. Siellä asuu kuulemma ties mitä otuksia, jopa yksisarvisia.
Kerro toki omasta koulustasi kirjeessäsi, jos päätät vastata. Kerro mitä opiskelet juuri nyt, kerro millaista siellä on, kerro kaikki mahdollinen.
Ikävöiden,
Luciana"
**
Suuri sali täyttyi nopeasti iloisesti rupattelevista ihmisistä, ja näytti siltä, että koko salissa oli keskimäärin kaksi ihmistä, jotka eivät nauttineet paluusta kouluun. Luciana Malfoy katseli ihmisiä nenänvarttaan pitkin pitäen niin kaikki loitolla itsestään. Häntä inhotti palata kaikkien niiden ihmisten luokse, jotka häntä kuitenkin syrjäsilmin vilkuilivat kuin halpaa makkaraa. Hän yritti eleillään nousta sen yläpuolelle. Jos hän kuvittelisi olevansa sen kaiken yläpuolella, hän alkaisi uskoa siihen itse, ja siten ehkä muutkin alkaisivat.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter Story - What is love, baby don't hurt me (Finnish)
FanficMinä kerron teille tarinan. Se kertoo kukkasista, sateenkaarista, elämänilosta ja onnesta, joka kääntää kaiken hyväksi. Se kertoo auringonpaisteisista päivistä ja pyyteettömästä rakkaudesta, jotka tuntuvat olevan ainoita asioita maailmassa. Ei, o...