Tsukasa filmdede olduğu gibi hanakonun ikizidir. Ama daha çok kötü karakter olarakta bilinir.Ama bu hikayeden sonra kararlarınız değişebilir.
Tanıtım:tsukasanın ölmeden önceki yaşadıklarını görüceksiniz hikayede..Nasıl çabaladığını...
Sıcak bir yaz günüydü.Öyle sıcaktı ki öğrenciler ders işleyemiyorlardı.Ögretmenleri sıcaklık dolayısıyla derse ara vermişti.sınıfta kendi arasında konuşuyorlardı.Tabiki sıra arkadaşı olan ıkizler amane ve tsukasada.Daha 3. Sınıfa gidiyorlardı.öğretmen duymasın diye kağıtlara diceklerini yazıp birbirlerine veriyorlardı.Bu oyundan çok zevk almışlardı.
"Hadi çocuklar 10 dakikalık mola size yeterde artar bile"
"Ama öğretmenim"
"Aması maması yok.kitaplarınızı çıkarın sözlü yapıcam sizi"
Hala amaneyle konuşan tsukasa çalışmadığı için bir an duraksadı.Bu onun için bir kabustu.Sınavı kazanamıyacak diye değil.Ailesi ceza vericek diye korkuyordu.
♡♡♡♡
Sınavı olurlar ve hemen öğretmen sınavı açıklar.
"Çocuklar maalesefki sınıf performansı çok düşük sadece bir kişi var çok yüksek alan.Onuda şimdi açıklıcam"
Tsukasa içinden dua ediyordu."lütfen ben kazanmış oluyim.Lütfenn"
"AMANE!97"
Amane havalara uçmuştu.Tsukasa 'nın gözleri dolmuştu.
"Öğretmenim tuvalete gidebilirmiyim"
♡♡♡♡
Eve giderken ailesine ne söyleyeceğini bilmiyordu. Tsukasanın ailesi ikizi amane çok daha fazla severdi.Çünkü tsukasanın dersleri çok kötüydü,hiç biseyi beceremezdi,hep dövülürdü.Amane ise zeki,derlerinde iyi,keman çalan,becerikli bir çocuktu.Hala ders notlarını düşünen tsukasanın önüne bir genc grup cıktı.tsukasa tek başina ıssız bir yolda gittiği için (Amane arkadaşlarıyla daha bilindik bir yoldan gittiği için tsukasa yalniz başına gidiyor o yoldan) neredeyse her gün dövülürdü.3 kişilik bu genç grup üstüne yürümeye başladı.Devamı gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤TSUKASA❤
RastgeleBU HİKAYEYİ KEYİFLE YAZDIM.BU HIKAYEDE TSUKASAYI DAHA IYI ANLICAKSINIZ.🥰