○●~7=KAYIP=~●○

47 14 6
                                    

...Dünya kendimden kaçabileceğim kadar büyük bir yer değil...

------------------------------------------------------------------

Hani kulaklığını takarsın ama birkaç şarkı ardından çıkarırsın. Ya da sıkılırsın ve film açarsın. Film çok güzeldir ama 10. dakikada kapatırsın. Tüm yemekleri yemek için masaya oturursun ama iki lokma sonra masadan kalkarsın. Dışarı çıkarsın ama bir, iki sokak sonra eve dönersin. Bilgisayarda zaman geçirmek istersin ama site adı yazamayacak kadar bunalmışsındır. Bir şeyler yazmak istersin ama elin kalem tutamaz bile olmuştur. Arkadaşlarınla konuşmak için sosyal ağa girersin ama "merhaba" diyecek halin kalmamıştır. Ağlamak istersin ama gözyaşların içine akmaya başlar. Uyumak için yatağa yatarsın ama göz kapakların sana ihanet etmiştir. Öyle bir boşluktayım işte. Hiçbir şey yapmak istemiyorum.

"Melihhhhhh!"

Bodrum, bahçe, garaj... akla gelebilecek her yere bakmıştım ama hiçbir yerde yoktu. Nereye giderdi ki? Telefonumu çıkartıp tekrar aramaya başladım ama açmıyordu işte.

Sabah uyandığımda Melih yoktu. Evinde olabileceğini düşünüp buraya gelmiştim ama burda da yoktu. Bana haber vermeden asla bir yere gitmezdi. Merak edeceğimi, telefonunu açana kadar onu arayıp duracağımı bilirdi çünkü.

Telefonu sinirle arka cebime koyduğum zaman birden çalmaya başladı. Melih'in olduğunu umarak elime aldım ama o değildi. Arayan Alp'ti.

++Efendim Alp.

--Kanka uyandırmadım değil mi?

++Yok. Çoktan uyandım.

--O uykucu hala uyuyor desene.

++Melih mi?

--Evet. Senin yanında değil mi?

Alp'in de ondan haberi yoktu. Başına bir şey mi gelmişti acaba.

--Meris?

++Ha..ş-şey yok. Benim yanımda değil. Sabah uyandığımda gitmişti. Telefonlarımı da açmıyor. Ben de birliktesinizdir diye düşündüm.

--Dur bi de ben arayam. Iki dakika bekle.

++Tamam. Açarsa beni aramasını söyler misin?

--Elbette.

Telefonu tekrar cebime koyup kapıyı kapatarak evden çıktım. Umarım Melih, Alp'in telefonlarını açar.

Iki dakika geçmeden telefonum tekrar çalmaya başladı.

++Açmadı mı?

--Hayır.

++Nereye gitmiş olabilir ki, bir fikrin var mı?

--Oğuz'a sordun mu?

++Evet. Ama o da bilmiyor. Daha yeni evinden çıktım, evinde de değil.

İMKANSIZ  ( ASKIYA ALINDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin