Daha bu bi ilk

35 4 6
                                    

Karanlık bir akşamdı yağmur öğelesine yağıyordu ki sanki gök yere düşecek gibi ve gelgelelim o eve. O evde bir aile yaşardı çok gizemlilerdi ne kimseye merhaba der ya da selam verirdi artık herkes onlar dan soğumuştu zaten ailenin de amacı buydu herkesi kendinden soğutmak . Evet şimdi evin içine girelim 1 kız çocuk 1 erkek çocuk 1 de anne ve baba vardı ama şuan onlar evde yoktu. Onlar hemşirelerdi ve nöbetleri olabiliyordu. Söylemeyi unutum aile neden herkesi kendinden soğutmak istiyor çünkü son 2 aydır bilinmeyen biri onları arayıp ölümle tehdit ediyor bu yüzden herkezden uzak duruyorlar çevresine zarar gelmesin diye. Yağmur hala yağmaya devam ediyordu . Kardeşler evde teklerdi mecburen. ama olacaklardan habersizlerdi. Bilinmeyen adam onları evin karşısındaki küçük kulübenin arkasından izliyordu hemde her gece. Aslında onlar kimseye zarar vermemişlerdi neden onları seçmişti acaba istediği bişey mi vardı onalrda. Saat gece yarısı oldu ve bilinmeyen adam hala ordaydı yoksa hedefinde başkasımı vardı . Aslında bu ilk bu kişiden değildi ve şehirde onlarca bilinmeyen insan vardı . Ama o artık peşlerini bırakmıştı ama bu adam çok kararlıydı ...

Gerisi ikinci bölümde oy verip yorum yaparsanız sevinirim..

Arkadaşlar okuyorsunuz yorum yapıp oy vermiyorsunuz

Seri KatillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin