𝐑𝐄𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄 𝐃𝐀𝐓𝐄: 𝚍𝚎𝚌𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝟻𝚝𝚑, 𝟸𝟶𝟷𝟾
☆𝚂𝙾𝙻𝙾(𝚝𝚒𝚝𝚕𝚎)
"𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑒𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑟𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑟𝑢𝑒 𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑒𝑥𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔. 𝑟𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑢𝑝, 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡𝒆𝑑 𝑡𝑜 𝑒𝑥𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑓𝑟𝑒𝑒𝑙𝑦. 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒚𝒓𝒊𝒄𝒔 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒕𝒘𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒎𝒆𝒔; 𝒂 𝒘𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒏𝒕𝒓𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒅𝒆𝒑𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒚𝒆𝒕 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏"
☆𝙼𝙰𝚁𝙸𝙰
"𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑜𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑙𝑖𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑐𝑐𝑢𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑜𝑛𝑒'𝑠 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑐ℎ𝑜𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎 '𝑔𝑜𝑜𝑑' 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑜𝑟 𝑎 '𝑏𝑎𝑑' 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑢𝑝𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛𝑠"
☆𝙻𝙾𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝙷𝙰𝚃𝙴 𝙼𝙴(𝚏𝚝. 𝙱𝙻𝙰𝙲𝙺𝙿𝙸𝙽𝙺)
"𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑡𝑒 𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑚𝑒𝑠𝑠𝑎𝑔𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑡𝑒𝑟𝑠, 𝑗𝑒𝑎𝑙𝑜𝑢𝑠 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑤𝑜 𝑓𝑎𝑐𝒆𝑑 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒. "𝑛𝑒𝑔𝑎𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑑𝑎𝑦𝑠, 𝑛𝑒𝑔𝑎𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑖𝑚𝑒" 𝑖𝑠 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑑𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑎𝑡𝑒 𝑜𝑛 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠."
☆𝙽𝚄𝙼𝙱𝙴𝚁𝚂(𝚏𝚝. 𝙲𝙷𝙰𝙽𝙶𝙼𝙾)
"𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑜𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑡𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑣𝑎𝑙𝑢𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑏𝑎𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑓𝑎𝑐𝑡𝑜𝑟𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑜𝑟 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠. 𝑖𝑡'𝑠 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑎𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑜𝑥𝑖𝑐 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑠𝑒𝑡 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑛𝑐𝑜𝑢𝑟𝑎𝑔𝑒𝑠 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒. 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑚𝑒𝑠𝑠𝑎𝑔𝑒 𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑎𝑣𝑎𝑔𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑚𝑒𝑎𝑠𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑑𝑖𝑣𝑖𝑢𝑎𝑙'𝑠 𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ"
☆𝚃𝙾 𝙼𝚈 𝚈𝙾𝚄𝚃𝙷
"𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑖𝑠 𝑎 𝑚𝑒𝑚𝑜𝑟𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑒. 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑑𝑒𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑙 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑖𝑡. 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑒𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒"
YOU ARE READING
𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗐𝗂𝗌𝗁•𝗇𝖼𝗍 𝟤𝟦𝗍𝗁 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋
Fanfic☞︎𝚓𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚔𝚒𝚖 𝚊𝚜 𝚕𝚎𝚎 𝚑𝚠𝚊𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 ☞︎𝚗𝚌𝚝'𝚜 𝟸𝟺𝚝𝚑 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 ☞︎𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝟷𝟸/𝟷𝟶/𝟸𝟶𝟸𝟶 ☞︎𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝟶𝟷/𝟸𝟸/𝟸𝟶𝟸𝟸 [𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄] #5 in member #10 in ten