TASIK BIRU
Gie Hermosa RosesPart 9
CAROLYNE P.O.V
Pagi ari Carol udah dani laban udah bedanji enggau bala kaban iya deka suping, Nganta amat Carol enda alah nyu alah ari bala kaban iya. Indai Ardo tu iya jenis orang udu suping nemu lah gaya orang kaya tu. Datai iya ba dapur meda bala iya udah bela nganti laban deka ngirup pagi sertai, Tang Carol madah kediri berumban enggai ke bala kaban iya nganti lama. Laki iya Russel semina enda bemunyi aja enggau ulah Carol ti gila muai duit, Baju tanchut nyu berapa pemayuh sida beg nya sema jaku nyu baka orang ke bejual nya meh.
"bebini ila anang ngiga indu bakanya Ardo. Anang nyu baka perangai indai dek nya nadai idup enti bakanya tu lagi apai dek nurun keja bisi iya ngintu laki iya nadai jaku" Raflesia.
"mak.." Russel alu deka ngasuh indai iya badu bejaku.
"iya kati deh utai amat nadai ulih idup begulai enggau utai bakanya" ko ini Ardo.
…
CITY MALL.
Datai ba Mall nya, Bala kaban Carol alai ngelambai ke jari awak ke dipeda Carol. Dia meh sida iya alu jegit nyu alah pungka sida ke biak kasak sida iya.
"amat bajik dek saritu datin" ko Cindy.
"sigi ta bajik selalu meh datin kitai nya" ko Jean.
Ka agi ga tudah Carol dipuji orang enda iya nemu diri iya nya dianggap orang baka mesin atm nya endur ngambi duit.
Udah sida iya minta utai dikirup sida iya nya enda lama datai siku indu umbas iya ga bajik."duduk sayang mak" Cindy alu ngasuh anak iya duduk.
"nya anak dek pia Cindy" Mary.
"au iya meh tu ke tusi aku belajar ba menua London din baru udah pulai tiga ari tu udah. Peda dek gambar menantu dek bajik neh Carol enda lebu bemenantu ke anak aku pemandai bisi ga" ko Cindy.
"au ar.. Enda patut anak aku Ardo enggai ke dek neh endu bajik" ko Carol ga nimbal.
MELANIE P.O.V
Ngagai Ardo enda kah aku pagi tu? hmm.. nibuh meh laban aku nyu deka meda baju gaun kena betunang enda lama nyamai ga udah temu dulu alu buking dulu.
Udah nya Melanie datai ba Exora Butik iya ke tenama empu.
Kira sejam bakanya Melanie tembu ngiga baju gaun kedeka ati iya, Udah nya iya alu deka ngagai City Mall.
Datai iya dia alu mansang nuju jamban laban deka meda mikap iya enggai ke bisi teberak.Pansut iya ari jamban nya alu deka terincir iya laban bisi siku indu ngelantak iya, Malik iya ngagai indu nya alu deka danu iya tang indu nya minta ampun laban telantak ke iya.
"mata anang nyual iya enti bejalai" ko Melanie
"minta ampun aku berumban ke anak aku ka kemi nyu enda alah tagang iya" ko Layra.
Tiara alu pansut ari jamban nya alu nuju Layra, Melanie alu engkining Tiara.
"anang nganu mami aku dik aunty laban iya enda sengaja" Tiara alu ngemilut ke Melanie.
"kasih utai jai mit-mit bakanya udah nemu ngemelikka orang empai besai iya. Ulih murih indai iya bebangka gaya" Melanie.
Layra alu ngajar anak iya enda ngasuh bakanya agi enggau orang enda kelala, Ardo agi nganti dua iku mindai nya ba KFC laban anak Layra deka makai manuk kepsi.
Datai ba dia Ardo alu nanya nama kebuah seduai iya lama, Dia Tiara alu nusi ngagai Ardo bisi siku indu nganu mami iya Layra ketegal telantak ke iya."sapa ke nganu dik tadi" Ardo nanya Layra laban iya enggai meda orang nganu Layra.
"entah.. Kapa gila utai dadak bakanya. Orang udah ga minta ampun engka ta majak iya" Layra.
YOU ARE READING
TASIK BIRU
Romance( Cherita dalam jaku Iban ) Tiffany Argeulayra siku indu janda udah bisi anak siku. Tiffany tauka nama kangau iya Layra, iya mega selalu rindu macha cherita dalam novel, begaga ke cherita nyadi siku penulis tang semina nyadi penulis rindu ati a...