TASIK BIRU part 10

3 0 0
                                    

TASIK BIRU
Gie Hermosa Roses

Part 10

         Pagi nya Layra tedani laban mayau iya minta makai nyu kiau-kiau munyi minta makai.
Layra meda Ardo agi tinduk alu digerak iya nangika Tiara meda seduai nya.
Ardo tedani alu begari udah nya iya alu bepuru mua sebedau pulai, Layra deka ngemai iya ngirup kupi dulu tang Ardo madah kediri bisi pengawa dikerumban iya.

***

          Datai Ardo ba rumah iya alu ditanya indai iya laban enda pulai malam tadi, Ardo enda peduli ke indai iya. Ardo alu niki ke sadau deka mandi dulu.
Udah tembu mandi nya Ardo alu nurun kebaruh ngagai dapur laban deka ngirup pagi.

          "dini dek tinduk malam tadi datai pagi nyu bau orang indu?" ko Russel nanya Ardo.

          "anang gila indu enda temu tuku enda alah ngandung . Aku tu enggai ditundi bemenantu sengapa laban aku udah bisi calon menantu aku" ko Carol ga.

          "sapa calon menantu dek.Anang mayuh macham laban kitai udah semaya enggau Methew deka nyatup seduai iya Melanie enda alah bisnes aku nurun" Russel,

          "hurm..! lembau aku deka ngirup enti ninga utai munyi tu. Baka enggau apak nyu tembu ngira bisnes aja enda iya nemu ati abang. Enggau mak nyu iya ke ngiga calon enda nanya abang kumbai baka makai utai dempa enti aku anang nguji ngiga enggau aku sigi enda aku" Roseanne alu angkat ari bangku enggai begulai ngirup enggau apai indai iya.

          "nya murih dek nya jai bebaka apai iya" ko Carol nyindir laki iya.

    
   Ini Ardo semina ngiling pala aja meda ulah Carol enggau Russel baka nembiak.

***

          Pagi nya Layra ngagai kedai iya ka nurun gawa ko jaku tang ninga Marthina madah Layra badu agi keja enggau Marthina.

          "nama ko dek enda nemu aku?" Layra.

          "Ardo ngasuh dek keja ba iya. Mesti keja ba iya dek pagila minta ampun au aku enggai bisnes aku dikacau agi pan sida Ardo nya orang kuat empu ukai semina orang bines tang gengster nya" ko Marthina madah ngagai Layra.

          "hmm…" Layra ngurut kening iya baka gaya orang ke pedih pala nya meh iya.

          "ngetu dulu meh dek pagi pagila dek nyu keja ba endur baru. Nyaga diri manah au udah ga dek keja ba Restaurant Lion nya" Marthina.

          "pey… Ba dia ga udah ga memesai nya Restaurant dia bakani meh aku keja ba dia pagila" Layra becekak pinggang nunga Marthina ke duduk ba kaunter nya.

***

          Pagi nya Layra dani tumu laban ati iya kesal deka datai keja ngagai Restaurant Lion laban orang dia kira ke tinggi pemandai meh enti dibanding ke enggau Layra semina bisi Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

          "Tu sigi Ardo ngempu pengawa tu" ko Layra sambil iya begari udah nya nganta.

          "mami.. Bai aku telipun aku au awak kayam kami duai Elisa?" Tiara.

          "bai meh. Anang manchal ba bilik orang ninga?" ko Layra mesan ngagai anak iya ngicaka enda manchal ba bilik orang.

Udah tembu nya, Layra alu nganjung Tiara ngagai rumah Helena laban udah ngaji indai Helena nyaga Tiara nasib iya ka.
Datai ba rumah Helena seduai iya alu pansut ari kereta, Helena alu pansut keluar tuchum deka gaga ke Tiara meda kiut udu ngema kantung jugam iya nyu besai agi ari Tiara.

TASIK BIRU Where stories live. Discover now