Κεφάλαιο 8o ~1000 reads special~

717 60 7
                                    

         H ώρα πλησιάζει. Νομίζω πως τρέμω! Τόσο άγχος δεν είχα ούτε πριν βγουν τα αποτελέσματα των Πανελληνίων! Καταλαβαίνω πως παραφέρομαι , αλλά δεν μπορώ να σταματήσω! Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη και ευτυχώς ως τώρα δεν μου έτυχε καμία ατυχία, αν και παιδεύτηκα λίγο με τα μαλλιά, δηλαδή πρώτα τα ίσιωσα και τελευταία στιγμή αποφάσισα να κάνω λίγες μπούκλες εδώ κι εκεί με το σίδερο για να φαίνονται πιο περιποιημένα... Γιατί δεν είναι ανοιχτά τα κομμωτήρια σήμερα; Ίσως λίγες ανταύγειες να με φώτιζαν, μα είναι πολύ αργά τώρα. Θεε μου θα τον ξαναδώ! Αχ, και το φόρεμα μου αρέσει πάρα πολύ (δες φωτογραφία στα δεξιά) ! Σχεδόν το ερωτεύτηκα, παρόλο που με μάδησε - κυριολεκτικά, έμεινα σχεδόν ταπί- το άτιμο! Εντάξει, θα πιεστούμε λίγο οικονομικά αυτό το μήνα. Στην τελική , όμως, λίγη δίαιτα ποτέ δεν κάνει κακό... Και γιατί να βγαίνω κάθε βράδυ έξω; Όχι, έχω και διάβασμα, δεν πρέπει να τα φορτώσω στον κόκορα! Απόψε όμως θα βγω, θα συναντήσω τους Boys and Noise και θα ξεφαντώσω! 

       Ας δω που βρίσκεται και η Χριστίνα... 

Έλσα:*χτυπάω την πόρτα* Χριστινάκι κοντεύεις; 

-Καμία απάντηση-

Έλσα: Χριστίνα; Χριστίνα; Ααααα...

*σπρώχνω την πόρτα*

Έλσα: Τι γίνεται , κοντεύεις;

      Και σοκ! Την είδα τυλιγμένη με μια κουβέρτα να βλέπει τηλεόραση. Μα τι κάνει; Ακόμα με το νυχτικό είναι; Σταδιακά όμως μπήκε και ένα θερμόμετρο και ένα πακέτο χαρτομάντιλα στο οπτικό μου πεδίο...

Χριστίνα:*με πολύ βραχνιασμένη φωνή* Άσε Έλσα μου , άσε! Το παγωτό με κατέστρεψε!

Έλσα: Αγάπη μου , γιατί δεν μου είπες τίποτα; Έχεις πυρετό;

Χριστίνα: 39 και βάλε... Πήρα κι ένα ντεπόν, αλλά δεν το βλέπω για απόψε!

Έλσα: Πωωω , πάω αμέσως να σου φτιάξω μια σούπα, πρέπει να φας...

Χριστίνα: Μην ανησυχείς για εμένα, σε 1-2 μέρες θα είμαι περδίκι! 

Έλσα: Είσαι τρελή; Λοιπόν , να βάλω κριθαράκι ή μαλλιά αγγέλου;

Χριστίνα: Θα βάλεις τα παπούτσια σου και θα κατέβεις κάτω!

Έλσα: Καλά Χριστινάκι, άσε τις βλα-

Χρίστινα: ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ! -γκουχου γκουχου- Θα πας στο πάρτυ και θα τους τραβήξεις με το κινητό να μου λένε περαστικά, προχώρα! 

Έλσα: Αποκλείεται , δε σ'αφήνω έτσι! *πάει να μιλήσει* ΟΟΟΟΟΧΙ, δεν ακούω κουβέντα! Πάω να μαγειρέψω...

Καρδιές από αστέριαWhere stories live. Discover now