Aby měla celá sbírka celkem 28 částí (muhaha), rozhodla jsem se Vám se přidat ještě něco, co tady původně být nemělo. Když už jste si ale na dokončení museli čekat celý rok, nemohu Vás ochudit o něco navíc. Chápu, že tohle někomu asi moc nedá, doufám ale, že alespoň někomu naopak ano.
Tady jsou zajímavosti o jednotlivých příbězích:
1) Is it too late?
Tato jednodílovka byla mým úplně prvním pokusem o příběh, v němž se vyskytuje nejen ship, ale i vztah kluků. Nikdy předem jsem boyxboy nepsala. Když jsem svůj dokončený počin hned v ten den, což bylo, tuším, 30.6. 2019, četla svému mladšímu bratrovi, pamatuji si, že řekl, že to bylo dobrý... ale že si místo toho doktora představoval Psymona. A taky mimochodem umírám z toho, že tam prostě Liam jezdil na kole... a to jsem to psala půl roku předtím, než vůbec nějaké JTV vzniklo a o pět měsíců dřív, než jsem poznala renn_barnes_
2) Teacher
Tahle jednodílovka původně měla smut a měla být o tom, že si Harry Louiho označí, a pak se rozdělí a nebudou se vídat, až díky jejich propojení se najdou. Na smut jsem se ale necítila, přišlo mi to strašné, a tak jsem to prostě smazala a... a udělala z toho klišé, paráda.
3) Curly
Jednalo se o můj první Louistops příběh a upřímně... nah, stále miluji Harrytops.
4) I hope you like pink
Přestože místo v mém srdci má každý paskvil, jaký jsem kdy stvořila, některé z nich zabírají větší část než jiné. Ani nevím, čím to je, ale tenhle příběh, i když je klišé, i když není nijak moc originální... je pro mě něčím speciální.
5) Treasures of Youtube
Námět mě napadl při prokrastinováni na Youtube, kde mi algoritmus po koukání druhého dílu Adventurous Adventures of One direction nabídl video od Freddieismyqueen. Jednalo se o můj první smut a eh... fakt ty příběhy budu muset opravit, heh. Ale nápad... nápad na to se mi doteď hrozně líbí, za to jsem ráda.
6) The messenger of roses
Stále nemůžu z toho, že tam Harold celou dobu jezdí na kole. Tuhle jednodílovku jsem napsala v létě 2019, JTV vzniklo až v lednu 2020 (aneb další událost toho šíleného roku, heh).
7) Cold-blooded
Tady jsem se šíleně styděla, když jsem to psala, ale... nakonec mi to nepřijde AŽ TAK MOC, abych se za to mohla stydět ve chvíli, kdy jsem to pak vydala... já se za to stydím spíš teď a tentokrát oprávněně. :D
8) Misses calls
Přestože to bylo inspirováno písničkami, pořád to pro mě z nějakého důvodu bylo strašně osobní psát... Konec je takový otevřený, ale ačkoliv bývám spíše pesimistou, tady z nějakého důvodu vidím dobrý konec... nebo ho tam alespoň vidět chci.
ČTEŠ
Larry Stylinson | Vánoční Kalendář ✅
Fanfiction*ONESHOTS* /Dokončeno, probíhá korekce, opravené jednodílovky jsou označeny ✅/ Každý den od 1. do 24. prosince 2019 zde přistane nová jednodílovka na téma Larryho Stylinsona. Ani po Vánocích příběhy nezmizí, je tedy možné to brát jako normální sbír...