22. For you

892 58 57
                                    

Pro začátek chci jen zdůraznit, že kdokoliv čte Larry příběhy pouze proto, že se mu k sobě ti dva zkrátka hodí, a o kapele jako takové či o spoustě spojitostí z let 2010 až 2015 nemá sebemenší potuchy, bude možná těžší se v této jednodílovce orientovat. Nachází se v ní spoustu odkazů právě na věci, které nezasvěcený člověk nepochopí.

Ale nemusíte mít strach, kdykoliv si nebudete něčím jistí, zeptejte se v komentářích, ráda Vám vše vysvětlím. Chtěla jsem Vás na to pouze upozornit, aby někdo nebyl vykolejený z toho, že se v tom úplně ztratil.

Přeji příjemné čtení.

***



Psal se rok 2011, kdy spolu dva členové kapely One direction - Harry Styles a Louis Tomlinson - už nějakou dobu oficiálně chodili. Tedy, oficiálně... Věděli o tom pouze oni dva, jejich rodiny, ostatní členové kapely a pár lidí z vedení, jenž se o jejich kariéry staralo. A že bylo, o co se starat.

Když pět náctiletých chlapců skončilo v britském X Factoru na třetím místě, možná nezískali vítězství, ale něco mnohem víc. Srdce fanoušků - nejen po Spojeném království, ale postupem času i po celé planetě - si díky svému talentu a umění pobavit dokázali ukradnout naprosto s přehledem. Přestože kapela vznikla až v průběhu soutěže, lidé si ji oblíbili a chtěli nadanou pětici podporovat i po skončení televizní show.

A tak možná Zayn, Liam, Niall, Harry a Louis ztratili tu soutěž, ale místo ní vyhráli celý svět.

Bohužel, všechno na světě má i své stinné stránky a právě sláva je něčím, co jich nese víc, než by se na první pohled mohlo zdát.

,,Opravdu nevíš, proč chtějí, abych tam šel?" povzdechl si mladší z dvojice a porozhlédl se po chodbě, na níž spolu se svým přítelem stál.

Měl jisté obavy a rozhodně nechtěl, aby to někdo z náhodných kolemjdoucích zaslechl.

,,To nevím, Curly," smutně se pousmál modrooký.

Sice se nacházeli v budově Modest!u, a tak se nemuseli bát, že by mohli mít nějaké problémy z toho, že u sebe byli tak blízko. Tady to nevadilo, když už o tom ti lidé stejně věděli. Přesto se ani jeden z chlapců necítil příliš komfortně.

,,Bojím se, Lou," přiznal s povzdechem Harry, ,,co když jsme si někdy někde nedali pozor a někdo prostě viděl víc, než by měl?"

Možná se vždy snažil být pro svého přítele oporou, ovšem nikdy nedokázal být až tak silný jako Louis. Nejspíše to bylo tím, že mu zatím bylo pouhých sedmnáct let, zatímco druhému brunetovi už devatenáct a dva roky v tomto věku přeci jen dělají dost. Mrzelo ho, že nikdy nedokázal být... takový. Vždycky se na základě svých skeptických myšlenek složil jako domeček z karet, ovšem nakonec se ukázalo, že to vlastně bylo úplně v pohodě.

Když jednou zpíval své sólo v jejich prvním singlu What makes you beautiful, klepal se mu hlas i ruka tak viditelně, že to lidé museli poznat snad i bez brýlí... a přitom ve výsledku zase o nic nešlo.

Proč jen věčně musel být takový srab? Takové ustavičně vyklepané kuře?

,,Poslouchej mě, Hazz," chytil Louis jeho tváře do dlaní, ,,ať už ti řeknou cokoliv, mysli na to, že náš vztah je pořád náš a to je to hlavní. Určitě ti zase jen zopakují jednu z těch jejich pitomých přednášek o tom, jak je strašně důležitý, aby se o nás nikdo nedozvěděl, a pak nastane ta extrémně nudná část o našich kariérách a tak. Pouštěj to jedním uchem dovnitř a druhým ven. Tohle je jen hloupá smlouva, které se musíme držet, ovšem jen v případě, kdy nás někdo může vidět. Jakmile jsme sami, jsme to zase my, Hazz. Spolu přeci vždy můžeme být znovu sami sebou."

Larry Stylinson | Vánoční Kalendář ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat