לפני הפרק.. כמה נושאים שאני רוצה לעבור עליהם
הראשון הפרק מוקדש לli-shay123 המושלמת ששכנעה אותי אתמול לכתוב ולעלות
השני מחר בגלל סיבה לא ידועה אין לי לימודים, אז אני אולי אספיק לכתוב עוד פרק (אחרי שאני אלמד ללמוד חשבון ואני במצב קשה אז לא לסמוך על זה) הייתם רוצים שאני אעלה פרק מחר? (שוב פעם לא לסמוך על זה זה בגדר האולי כי המצב שלי בחשבון גרוע ופחות בא לי לרדת יחידה מתאים לי להישאר בחמש..)
קיצר מעדיפים להשאיר טיפה מתח או להעלות?השלישי ממה כל כך נלחצתם בפרק האחרון?🤔
#נ.מ טוני בר#
"אז טיי טיי שלי, פרח יפיפה, מכשף קטן, שד שלי ומלאך מהמם, האם תהפוך אותי לערפד הכי מאושר שיש" הוא פתח את הקופסה חושף בפני טבעת זהב עדינה "ותינשא לי?"
"לא" הדלת החדר נפתחה "ממש לא אתם לא מזדיינים לי על המיטה החוצ-"
איז פער את עיניו
"אומייגאד אני כל כך מצטער תמשיכו!" הוא הסתובב במהירות וסגר את הדלת
"למה נכנסת?!" שמעתי את קולו של רין צוחק "אמרתי לך לא"
"למה לא אמרת לי שקרטר מציע לו?! אמרת לי לתת להם להיות לבד! למה לא פירטת?! אני אמור לדעת?!" איז צעק "אתה אומר לי לא להיכנס לחדר ולתת להם להיות לבד! מה אני אומר לחשוב?! אני לא אתן להם להזדיין לי על המיטה אני צריך לישון בה אחר כך!"
"אתה משהו מיוחד איזי" רין לא הפסיק לצחוק
"כן" סובבתי את פני לקרטר "ברור שכן"
"מה?" קרטר סקר את פני בילבול
"מה השאלה פה בכלל" צחקתי וקפצתי אליו בחיבוק "ברור שאני אתחתן איתך אידיוט אתה אפילו לא צריך לשאול"
"תודה טיי טיי" קרטר חיבק אותי צמוד אליו "תודה שאתה אוהב אותי"
"מי אמר לך שאני אוהב אותך" צחקקתי וקברתי את פני בשקע צווארו "אל תאמין לכל מה שאתה שומע"
"אז לא להאמין לכן?" הוא צחק
"לא!" התיישרתי במהירות, מתיישב על בטנו התחתונה "לזה תאמין, לזה ולזה שאני אוהב אותך, יותר מכל דבר אחר"
"עד שאני אמות" קרטר חייך וליטף את הלחי שלי
"ואולי גם אחרי" נשכתי את שפתי באושר
=_=
"איז אני צריך לנוח!" צחקתי והמשכתי לרוץ אחרי אזמרלד
"נו אחרי זה ננוח" איז צחק והמשיך לרוץ קדימה, עובר בין הענפים והשיחים
"לאן הולכים בכלל?" התנשפתי כשסוף סוף עצרנו, הסתכלתי סביב רואה לפניי אגם קטן, המים בתוכו נצצו תחת השמש ונראו קסומים
YOU ARE READING
תתעורר!
Romance∆גמור∆ #עונה שנייה של "מה (י)היה אם הייתי שלך?"# אחרי הבקשה של טוני מהמלאכים הוא מקבל חיים חדשים, במקום חדש, עם חברים חדשים ואנשים חדשים אבל מה קורה כשהמציאות שלפני הבקשה חוזרת? מה קורה שהבקשה מתחילה להתפורר? מה קורה כשטוני פוגשת את המפלצות הכי גדול...