5.kapitola

295 14 2
                                    

Martin:
„Mami?"upoutám její pozornost od mobilu.

„Ano?"koukne na mě.

„Kámoš příští týden v pátek slaví 20, takže tam půjdu."oznámím.

„Jasně dělej si co chceš, si dospělej."vrátí pozornost zase k mobilu.

„Dobře, tak já jdu k sobě."nečekám na odpověď a hned vypadnu nahoru.

Vím, že když půjdu na ty Vláďovy narozeniny, tak tam bude i David. A já nevím, co by se mohlo zase stát. Asi bych tam neměl chodit. Ne, seru na to. Potřebuju se opít. A nachvilku zapomenout, prostě si ho nebudu všímat, jako kdyby tam nebyl. Jo to bude nejlepší. Prostě na to všechno kašlu, nemá smysl se to snažit dát zase dohromady, nikdy, už nebudeme brachové.

Z přemýšlení mě vytrhne cinknutí mobilu, to je jen Instagram, Facebook nebo Twitter...
Ale stejně mi to nedá, a kouknu se kdo mi napsal. Když jsem viděl kdo to je, málem se mi rozskočilo srdce. On. Co chce? Třeba se omluvit.

*1 nová zpráva

David: Ahoj, jdeš příští týden k Vláďovi?

Co jsem čekal? Že ho napadne se omluvit? Tak naivní snad nejsem?
Jsem..
No odepisovat mu na to teda nehodlám. Už mi ublížil dost, a za to, abych mu odepsal mi nestojí, to fakt ne.

Tak tady je druhá kapitola za dnešek, už teda poslední. Jak se vám líbí děj? Napište do komentářů váš názor. No nic hezky zbytek dne. Justy❤️

„!I hate you!" „And I miss you!"  (DorianxGrey)Kde žijí příběhy. Začni objevovat