Chapter 08

1.4K 299 44
                                    

එහෙනම් අපි ඒක හොයාගත්තා....... අ Gu jun kwan.... මෙන්න එයාගේ photo එකකුත් තියනවා UN එකට වගේම,NGO සෑහෙන්න ගානකත් මේ මනුස්සයා ඉන්නවා කොරියාව සෑහෙන්න අගේ කරන චරිතයක්, කිසිම වැරැද්දක් නැති සුදු මනුස්සයෙක්...... ඒත් මොකක්ද මෙයත් එක්ක NJ ට තියන තරහා.... මෙයාලා අතර තියන සම්බන්දෙ මොකක්ද ?
.

අනේ මංදා ඒ ගැන නම් මටත් හිතාගන්න බෑ ....අපි තව පොඩ්ඩක් බලමූ.....

අහ්හ්හ් මේ තියන updates වල හැටියට නම් Gu jun kwan මේව අරගෙන තියෙන්නේ අවුරුදු 8-6 ත් අතර කාලෙකට කලින්, ඒව කාගෙන්ද ගත්තේ, ඇයි එයාලා ඒව විකුණුවේ වගේ තොරතුරු හොයාගන්න පුළුවන් ද බලන්න ඕන එතකොට මේ මනුස්සයා ගාව තියන වටින බඩු ලගදි කොහෙට හරි යවනවද කියලා වගේම මිනිහගේ background එක ගැන ඔක්කොම විස්තර හොයාගන්න ඕන,

හරි suzy අපි soo hyun ටත් කියලා හෙට මේ ගැන බලමු....

හරි eonnie

Next day morning

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

..................................................................................
Next day morning

Well done suzy, ye jin

ඔයාලා දෙන්නා සෑහෙන්න වැඩ කොටසක් කරලා තියනවා..... ඇත්තටම මේක ලොකු පොටක් පාදගත්තා වගේ........ ඉක්මනට මේ ගැන chief ට මං කියන්නම් ඒ අතරේ ඔයාලා Gu jun kwan ගැන විස්තර හොයන්න suzy අපේ බුද්ධි අංශ වලින් විස්තර හොයාගන්න try කරන්න ......

හරි seonbae ........😍

Suzy ට පුදුම සතුටක් තියෙන්නේ, විශේෂයෙන් ම  NIS එකේ සමහරු කියන දෙයක් තමයි එයා මෙච්චර ඉහලට ආවේ අප්පගේ නම නිසා කියන එක, දැන් හැමෝටම එයාගේ දක්ශතාවය පෙන්නන්න පුළුවන්.... ඒත් එක්කෙනෙක් නම් සෑහෙන්න අවුලකින් හිටියේ ,ඒ තමයි jungkook ,suzy කවදාවත් දැකලා තිබුනේ නෑ jungkook මෙහෙම upset mood එකකින් ඉන්නවා, එයා හිතුවේ මේ හොයාගත්ත දේවල් නිසා jungkook අවුලෙන් ඉන්නවා කියලා, ඒත් jungkook හිටියේ මේ දේවල් නිසා කවුරුත් නොදන්න බරපතළ දෙයක් ගැන හිතන ගමන්, suzy මේ අතරේ එයාට ඕන විස්තර හොයන්න පටන් ගත්තා.....පැයකට විතර පස්සේ chief ,suzy ට එන්න කියලා තිබුන , suzy ඇතුලට ගියේ ලොකු ප්‍රශංසාවක් බලාගෙන.........

Remember My NameWhere stories live. Discover now