Hi everyone, I no long tym no see.... Sry for unexpected break.... Actually from some tym I'm dealing with some problems in my personal lyf..... So I was unable to update.... Even I'm not sure I will able to update regularly but ensure you this story will have end will not leave it in b/w thanks for such amazing love to this story ......
Aaz bhi update chota hi h ..... Sry for that .... But will try to update soon
They reached luthra house.....
Preeta: wow such a beautiful house it is.....
Inside hall
Family was having gala tym......Preeta: hello everyone !
Everyone was shocked ...... But tried to stay normal.....
Preeta : hi I'm preeta arora .... Shrishti ki badi sister mallika ki bff..... Sorry aise bina notice ke aayi ..... But surprise ka yahi mazza .....
Hope maine accha kiya.....
Kareena: bahut accha laga tum aayi.... Ab bhai bhabhi ki anniversary par sab honge...
Preeta: family?
Kareena: ab tum inki family ho toh humari bhi hogi na?
Preeta: ohh accha aise....Rishabh: arey karan tum waha kyu khade ho aayo..... Preeta meet my younger brother karan .... Aur
Preeta; m janti hu inhe..... Yeh hi mujhe yaha laye h... but tum mr self obsessed luthra tumne bataya kyu nahi ki hum tumhare ghar aa rahe hai.....
Karan : meri marzi.....
Preeta: u bazarbattu…
Karan looked emotionally towards her but turned his face before she notice ....
Karan: mana mai handsome hu toh don't try on me.... Samajh aaya..... Durrr raho mujhse ......Before she can answer
He left her fuming there in anger ....
Preeta: kitna rude h yeh ...... Mujhe ignore kar raha hai.... But maine kiya kya hai?Rakhi broke her terrace: preeta puttar aaja tu khana kha le usse chod woh aisa hi hai....
She nodded......Where as on other side karan ..... Goes in his room and broke down in tears.....
.
.
.
.
..
.
.After some tym.....
Karan and preeta are shown coming from opposite sides of corridor.....
And bannng they fall on ground......
They have a eyelock......
Preeta: kya hai don't u have eyes..... Dekh kar nahi chala jata kya?
Karan: tum dekh kar chal lo.... Tumhari aankhon kahi ghumne gyi h?Preeta: apologize to me…
Karan: not even in your dream
Preeta: you…Sameer shrishti comes there .... Phele khade ho jao phir ladna.....
They realised their position.....
Karan: kya baat h mujhse durr nahi raha ja raha?
Preeta: mai bhi aisa keh sakti hu…Karan: durr raho mujhse....
Preeta : mujhe bhi koi shonk nhi tumhare paas aane ka.....Both left......
The cold war begins and last for 3 day but what happened on day 3
To know stay tuned
Bye bye
Desired moments❤️
आप पढ़ रहे हैं
Kundali Bhagya : path of destiny
Fanfictioncurrent track..... in my way😁😁😁 Some secrets to reveal🤨🤨🤨 .... Peep to know😌😌😌 my first story please support...🙏🙏🙏🙏 Here presenting My story with characters from show kb. Hope u will shower ur love and time on this story. Using hindi a...