Część druga

627 17 5
                                    

Cześć wszystkim! Właśnie dodałam (krótki!) wstęp drugiej części. Do końca przyszłego tygodnia powinien się również pojawić pierwszy rozdział. 

Wklejam też opis drugiej części i oczywiście zapraszam i zachęcam do czytania! 

Cornelia musiała dokonać trudnego wyboru, żeby uratować nowych przyjaciół. Strach przed utratą również ich był silniejszy od strachu przed wejściem w szeregi wroga. Wszystko ma jednak swoje konsekwencje i swoją cenę, a długi zaciąga się nie tylko pieniężne. Czy można w ogóle wyplątać się z sieci utkanej tak misternie, że jeden nieodpowiedni ruch może kosztować życie? A może da się zaprzyjaźnić z wrogiem, zamiast od niego uciekać?

Kiedy największy problem leży w twojej zawziętości i pamiętliwości, kiedy twój ból nie chce odejść, kiedy nie dano ci nawet czasu na żałobę, musisz mieć cholernie dużo siły. Siły, determinacji i wiary, że to co robisz, jest słuszne. Nawet, jeśli oznacza to bratanie się z kimś takim jak DK.

Druga część fanfiction pt. „Tokio Drift - Inna Historia”. ”

Chciałam jeszcze podziękować za czytanie i miłe komentarze, to dużo dla mnie znaczy i daje motywację do dalszego pisania.

Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Trzymajcie się w tych ciężkich czasach.

Tokio Drift - Inna HistoriaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz