05:Dapur

22 3 2
                                    

SKIP

Sakura turun ke bawah selepas sudah siap memakai baju sekolah.

'Sakura mari makan. Lambatnya turun.' kata mama.

'Ok .Hmmm papa hantar Sakura boleh tak?'

'Kenapa basikal rosak ke?'tanya papa.

'Tak la.Tak pe la'

'Alah malu la tu nak jumpa ngan abang J-Hope'kata Nako

'Uhuk..Uhuk'Sakura tersedak air selepas mendangar apa yang Nako cakap.

'Sakura kamu ok tak.'kata mama lalu bergegas pergi ke arah Sakura dan menepuk badan Sakura dengan perlahan..(Tak kan nak kuat kuat mati karang anak orang🤣🤣🤣)

'Sakura ok la mama'Sakura minum air lalu pergi ke arah Nako.

'Nako ikut Unnie kejap'

'Tak moh'kata Nako

'Baik ikut cepat .Kalau tak riwayat kau tamat hari ni.'Bisik Sakura ke telinga Nako.

'Ish iye la .Papa tunggu kejap'kata Nako.

MASIH DI DAPUR TAPI TANPA SAKURA DAN NAKO..

Mama pov

'Hiichan kamu tak nak makan ke'

Hitomi menggeleng

'Kenapa tak nak'kata papa.

Hitomi diam.

'Mama dengan Papa dah berbincang kalau kamu tak mahu bercakap kami akan hantar kamu ke sekolah yang bercampur dengan lelaki.'kata papa.

(Untuk pengetahuan korang Nako ngan Hitomi satu sekolah sebab diaorang ni kembar.Dia orang sekolah perempuan.Tapi Sakura pulak dia sekolah bebas maksudnya ada lelaki perempuan.Sakura di kan Happy go lucky.Nako pun sama.Tapi nak buat macam mana .Nako ngan Hitomi ni kembar yang tak boleh berpisah.Walaupun Hitomi ni tak bercakap tapi Nako tetap sayang Hitomi.Cuma Nako ni rendah sikit la dari Hitomi)

Cuma Nako ni rendah sikit la dari Hitomi)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HA KAN PENDEK SIKIT JER.KOT LA.NI BAGI SOL TAK TAU LA KORANG.HEHE😂😂😁

OK kita sambung

Hitomi diam

'Kenapa susah sangat kamu nak bercakap.Kamu ni bisu ke.Memang kamu pandai dalam peperiksaan.Ye papa tak nafikan.Tapi papa cuma harap kamu bercakap.Tu je.Susah sangat ke.' jerit papa kerana marah pada Hitomi.

Hitomi masih diam.

'Papa nak kamu bercakap .Itu pun susah ke.Cakap Hiichan.'Marah papa tapi suara nya sudah di lembutkan.

'Dah la tu bang kesian dia.Kamu pindah je la ye.Pindah sekolah bersama Unnie kamu Sakura.'kata mama

TIBA-TIBA.

Hitomi bangun lalu membaling cawan minumannya sehingga pecah..

'HIICHAN tak nak pindah'Jerit Hitomi

Hitomi belari naik ke bilik.

'Kan saya dah kata ..Dia tu cuma geram je.Jangan la paksa'kata mama

'Iye la abang cuma risau je .'kata papa

'Kenapa tu mama'

DIA JODOH KAUWhere stories live. Discover now