+8

62 21 7
                                    

____________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

____________

"Je-jeon jungkook..." kata sihyun seraya merenung wajah kacak jungkook.

"Kau amik payung ni" kata jungkook sambil meneduh sihyun menggunakan payung.

"Ah, gwaenchana aku pakai hoodie je " balas sihyun kerek lalu terus bangun dari melutut

"Tch, belagak " decit jungkook sambil menjeling sihyun.

"Eh pe lak aku berlagak , aku blh balik pakai hoodie je lah" dengan x puas hati nya sihyun berkata lalu terus meninggalkan jungkook.

       Tanpa sedar anda yg memerhati situasi itu dengan hati yg hampa sambil memegang sebatang payung yg baru dibelinya tadi untuk memberi kepada sihyun. Jihoon mengeluh lemah nampaknya sudah ada org yg menghulurkan bantuan huh...

______________

Semakin lama semakin lebat hujan turun membuat kan sihyun basah kuyup dan mengelami kesejukan.

Sihyun yg tidak tahan hanya mampu memeluk tubuh nya sahaja. Tulah,org dh bagi payung x nk amik.

Sedang sihyun memeluk tubuhnya sambil berjalan, tetiba ade sebatang payung dicampakkan di sebelah sihyun membuatkan sihyun terkejut

Sihyun pon terus menoleh kebelakang dan terlihat jungkook memegang payung nya

"Amik" kata jungkook dingin

"Kan aku da-

" kalau kau x nak demam baik kau amik " potong jungkook membuatkan sihyun naik geram. Fine aku amik.

Sihyun pon mengambil sebatang payung yg telah dicampak oleb jungkook sebentar tadi lalu meneduh dirinya yg dh basah lencun dengan x puas hati

"Asal kau berusaha sgt nk bagi aku?" tanya sihyun hairan

"Nape?salah ker? Ke nak aku amik balik payung tu?" tanya jungkook seraya maju ke depan untuk mengambil payung yg sihyun pegang. Cepat-cepat sihyun mengelak. Dh bagi tu x yah lah amik balik!dasar buruk siku hmph!

" tak payah!! Dh lah aku nk gi dulu gomawo!!" kata sihyun dingin lalu pergi meninggalkan jungkook seraya menghentak kaki melepaskan geram.

Grumm!!

" Argh!!!" jerit sihyun ketakutan sampai tercampak payung yg dia pegang.

Hampir tersembur tawa jungkook melihat situasi tersebut lalu terus menuju ke hadapan dan mengambil semula payung yg telah tercampak sebentar tadi.

" Aish!! Jinjja!!" marah sihyun lalu bangun dari duduk nya. Habis baju nya bertambah basah. Sudahlah cuaca sekarang sangat sejuk. Haih... Nape lh nasib terlalu malang

Jungkook menghulur sihyun semula patung yg dia campak sebentar tadi lalu dengan segera sihyun mengambil huluran jungkook lalu dengan cepat-cepat meneduh dirinya.

My Life Changer :JjkWhere stories live. Discover now