Zazvonil mi telefón na stole a na displeji svietila Mattova fotka.
Hneď som to zdvihla.,,Ahoj láska ~"
,,Ahoj Mia~ Čo bolo také súrne, že si mi volala ?"
,,Noooo ja len, už ma pustili z nemocnice a či by sme niekam nezašli ja ty a Shin poprípade..."
,,Oh...vieš čo zlato....ummm ja dnes nemôžem, ťahám za kamoša 24, vynahradime si to inokedy dobre ?"
Povzdychla som si.
,,Dobre tak sa dr- ž" zložil...
,, Takže ideme len my dvaja ?"
Spýtal sa ma Shin, ktorý stál opretý o rám dverí.,, Vyzerá to tak " dala som mobil na stôl .
,,Počkaj ma chvíľku len sa prezlečiem dobre ?"pozrela som na neho a mierila ku schodom.
,,Daj si kľudne na čas, ja ťa počkám"
Vybehla som hore po schodoh do svojej izby.
Vybrala som si čisté rifle, tričko a koženku.
K tomu malá nenápadná kabelka a zišla som dole.Keď ma Shin zbadal, zapískal.
,,Ideš na nejakú módnu prehliadku?~"
,,Um, nie ? Takto sa obliekam stále "
,,Tak to si potom musím dávať pozor "
Uchechtol sa a vybrali sme sa do mesta.Zašli sme najprv do nákupného centra, kde som Shinovi kúpila darček.
Medzitým čo som bola mimo "oslávil" 20 rokov.
Kúpila som mu mikinu s potlačou našej obľúbenej skupiny.
Bol celý bez seba.Potom sme sa vybrali na nejaké jedlo.
Tento raz mi Shin objednal jeho obľúbené jedlo.
Trhané mäso v placke, so šalatikom a dresingom. Niečo ako Kebab.Musím uznať, že je to dosť dobré.
Kúpili sme si ešte kolu a len tak sme sa prechádzali.Sem tam sme si zo seba robili posmešky a strkali do seba.
Mala som sto chutí ho oliať kolou.V našom rozhovore som sa dozvedela aj to, že keď sa odsťahovali do Anglicka, Shin sa stal obrovským introvertom .
Naopak čo Carla bol opakom.
Shin si tam nevedel nájsť dievča.
Vraj žiadne sa nevyrovná tej, ktorú by najviac chcel.Zatiaľ čo Carla.....ach...ten si mohol vyberať.
A aj si našiel, podľa toho o čom Shin rozprával.Pri myšlienke na náš vzťah mi kvapla jedna slzička na rifle a samozrejme Shin toho využil aby ma objal.
Aspoň som mala nejakú tú podporu.Po dlhom kecaní sme šli do baru.
Ja som si objednala mochito.
Keďže nešoferujem tak som si zobrala alko.
Shin si dal piñacoladu.(nwm ako sa to píše pardon)
Sedeli sme vedľa seba v boxe a pili.V jednom momente som zaregistrovala, že sa dvere otvorili a dovnútra vošla trocha vyššia blondína a za ruku držala
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Môjho Matta!?!?!?!?!Počkať....
Hej je to on !
Ostala som nemo hľadieť.
Shinovi to nedalo a obzrel sa.
,,Ten čo tu robí ?"
,,Nemal mať tak dnes náhodou prácu ?!",,V-veď mi vravel že ťahá 24-ku...m-možno je to len nejaká kamoška ... blízka...."
,,To si až taká naivná Mia ?"
,,Hm ?"
,,Podľa mňa to nie je žiadna kamoška ..... Istotne to bude nejaká jeho, akoby som to správne nazval, hračka "
Pozerala som sa na Matta a tú záhadnú babu.
Nikdy som ju nevidela.,,Možno je to niekto z Mattovej roboty..."
,,Nechcem robiť unáhlené závery Mia ale radím ti.... Daj si pozor. Nevyzerá to pekne "
Povzdychla som si a sem tam na nich pozrela.
Rozprávali sa a smiali pri drinku.
Niečo mi ale stále nesedelo, no nevedela som čo.Dievčina si po chvíli dala dole bundu a odhalila tak svoju pravú potetovanú ruku.
Žiaľ nedovidím až do takej diaľky.,,Keď ku mne príde, budem sa pýtať, o to sa neboj Shin"
,,Nemal by som mu to vytmaviť ja ?"
,,Nie to nebude treba ,viem čo urobím "
,, Chyť ho nožíkom pod gule a on ti všetko s radosťou povie "
Zachechtal sa Shin.,,Až taká zlá nie som ..."
Po chvíli sme sa vydali spolu domov.
Pred mojím domovom ma objal a povedal že zajtra príde znova.Ja sa na zajtrajšok pripravím.
Chcem sa Matta spýtať, prečo mi klamal a kto bola tá baba.
Jedno bolo že mi klamal a dobre vie že nenávidím keď mi klame ....
No druhé čo mi vŕtalo v hlave bolo, prečo začínam mať taký hnusný stiesnený pocit.
Pocit samoty.
Pocit viny a strachu.Ráno múdrejšie večera.
Mamina stále nebola doma.
Prezliekla som sa, urobila hygienu a zaľahla do postele.
Nech už zajtrajšok prinesie čokoľvek .....aspoň budem vedieť na čom to vlastne som.
ESTÁS LEYENDO
Stará láska nehrdzavie ❤️
RomanceMia Black spolu s jej priateľom Mattom Sallom sa pripravujú na svoju vysnívanú svadbu. Skomplikuje im to nielen boj s Morganmi (lovcami posvätných legendárnych vlkov) ale aj návrat Miinej dávnej lásky Carly Tsukinamiho. Vraví sa že stará láska nehrd...