-Szóval csak hogy senki ne ússzon meg semmit – kezdte Suga, majd letette az asztal közepére a műanyag üveget, amit a pörgetésre használtunk. – Aki felteszi a kérdést, hozzátesz valamit, hogy mit kell tennie a kérdezettnek, ha nem teszi meg, amit mondott. Tehát például Jin mer, és én azt mondom, hogy fürödjön le ruhában, ha pedig nem csinálja meg, akkor rendeljen nekem egy pizzát, akkor választhat, hogy a kettő közül melyiket teszi meg. Lényeg, hogy durvábbnak kell lennie a „ha nem teszed meg..."-nek, mint az eredeti feladatnak, mert akkor több eséllyel teszi meg azt, amit akarsz – magyarázta.
-Oké, azt hiszem, értem – bólintott Jimin.-Pörgethetek? – kérdezte Suga, majd mikor mind bólintottunk, megpörgette az üveget, ami Jungkookra mutatott. – Rowling! – kiáltott fel, mire Jungkook csak megforgatta szemeit.
-Felelek – válaszolt Jungkook a ki sem mondott kérdésre.
-Rendben – bólintott Suga, majd kicsit elgondolkozott. – Inkább lefeküdnél Jiminnel, vagy inkább megölnéd Hoseokot? Ha pedig nem válaszolsz... meg kell csókolnod Jint – mosolyodott el gonoszan, Jungkook és Jin szemei pedig elkerekedtek.
-Ööö... Inkább... lefeküdnék Jiminnel. Nem lennék képes megölni senkit sem, főleg nem olyat, akit ismerek – válaszolta Jungkook, Suga pedig bólintott.Jungkookon volt a sor, hogy pörgessen, és az üveg Jinre mutatott.
-Felelek – vágta rá azonnal Jin.
-Oké... - gondolkozott el JK. – Ha az összes ismerősöd közül bárkivel összejöhetnél, ki lenne az? – tette fel a kérdést, Jin pedig azonnal elvörösödött, amin Yoongi (A Min Yoongi, értitek :DD - í.m) felnevetett. – Ha nem válaszolsz... rendelned kell Sugának egy óriás pizzát!
-Uuu, ne válaszolj! – csillant fel Suga szeme, mire mindenki felnevetett, Jin pedig csak mosolyogva megforgatta szemeit.
-Milyen pizzát kérsz? – nézett Sugára.
-Ananászosat, mert azt senki más nem szereti rajtam kívül – válaszolta Suga.
-Hát ebben tévedsz, mert nekem az a kedvencem – motyogtam, de persze úgy, hogy mindenki hallja. Suga egy gyilkos pillantást vetett felém, mire felnevettem. – Nem mintha el akarnám venni, a tiéd – szabadkoztam.
-Úgyse eszik meg egy egész óriás pizzát egyedül, szóval valószínűleg maradni fog – szólalt meg Jimin, és igaza volt.
-Csak azért is meg fogom enni az egészet – nézett rá összehúzott szemekkel Suga.
-Az lehetetlen, de oké – nevetett fel Jin, aki a telefonját nyomkodta, gondolom, a pizza rendelést intézte. – Akkor ananászos?
-Ananászos – bólintott Suga, Jin pedig megrendelte a pizzát, és eltette a telefonját, majd pörgetett.-Jimin! – kiáltott fel, amikor az üveg a mellettem ülő fiú felé mutatott.
-Ajaj... - sóhajtott fel Jimin. – Merek, mert eddig mindenki felelt.
-Hm... - gondolkozott el Jin, mire Suga odahajolt hozzá, és a fülébe súgott valamit. – Nem, én nem vagyok olyan gonosz.
-Hah! Persze... Ha te nem vagy gonosz, akkor én egy csirke vagyok – jelentette ki Suga.
-Akkor nem pizzát kellett volna rendelni, hanem kukoricát – vágtam rá, Suga pedig újabb gyilkos pillantást vetett felém.
-Vigyázz a szádra! Új vagy még, nem engedheted ezt meg magadnak – mondta.
-Yoongi – szólt rá Jin fáradtan, majd újra Jiminre nézett. – Vedd le a felsőd! Ha pedig nem csinálod meg... akkor az egész játék alatt Hoseok ölében kell ülnöd – mondta végül, mi pedig összenéztünk Jiminnel. Láttam rajta, hogy elgondolkozik.
-Ügyes vagy, zavarba hoztad őket – bólintott Yoongi büszkén, Jin felé pillantva.Jimin továbbra is csak engem nézve gondolkozott.
-DÖNTS MÁR! – kiáltott rá Suga.
-TE MEG NYUGODJ MÁR LE! – kiabálta le Sugát Jin.
-Aish, oké – szólalt meg Jimin, majd felállt egy pillanatra, és... leült az ölembe. Derekánál öleltem át fél kezemmel, hogy kényelmesebben tudjunk ülni, míg ő előre hajolt, és pörgetett, az üveg pedig rám mutatott... Vagyis ránk, de Jimin helye attól még ott maradt, ahol addig ült.A fiú hátranézett rám.
-Felelek – mondtam gyorsan.
-Okkééé... - gondolkozott el. – Mit érzel irántam? – mondta ki, nekem pedig a szívem kihagyott egy ütemet. – Ha pedig nem válaszolsz, meg kell, hogy csókolj. Itt, mindenki előtt – tette hozzá. Miután felfogtam, mit mondott, a szívem hevesen kezdett verni.
-Juuj – huhogta Suga, mire Jin egyik kezével oldalra csapott, jelezve, hogy hagyja abba.Mindenki feszülten figyelt minket.
Nem akartam mindenki előtt szerelmet vallani Jiminnek, de hazudni sem akartam az érzéseimmel kapcsolatban, mert tudom, mennyire érzékeny a fiú. Viszont tudtam, hogy ha megcsókolom, egyrészt azt is látná mindenki, másrészt pedig az felérne egy szerelmi vallomással. Azt pedig milyen béna lett volna válaszolni, hogy „nem tudom". Szóval sarokba szorítottak... szuper.Mindenki várakozón nézett rám, én pedig felpillantottam az ölemben ülő arcára. Szemében kíváncsiságot láttam megcsillanni, izgatottságot, és talán... stresszt?
Annyira vágytam ajkaira, hogy végül nem a józan ész döntött, hanem az érzelmek. Erősebben húztam magamhoz derekánál, és kicsit feljebb nyújtózkodva, fejét szabadon lévő kezemmel magam felé fordítva tapadtam ajkaira.
Ő kezét a hasán lévő kézfejemre helyezte, és ujjait összekulcsolta enyémekkel.Csupán néhány másodperc volt, talán 6 vagy 7, nem tudom, de az a néhány másodperc is sokat jelentett, úgy tűnt, mindkettőnk számára.
-Azt hittem, inkább felelni fogsz – suttogta Jimin az ajkaimra, úgy, hogy csak én halljam, de igazából úgyis elnyomta a hangját Suga huhogása és tapsolása, illetve Jungkook sokkolt „Wow"-ja.Kellett még néhány másodperc, mire elhúzódtunk egymástól, és a többiekre néztünk.
-Ennyi erővel felelhettél volna, ez a csók felért egy vallomással – kurjantotta Suga.
-Nem feltétlen – jelentettem ki, és próbáltam tekintetemmel magabiztosságot sugározni. – Lehet, hogy csak féltem, hogy megbántanám Jimint a válaszommal. Szerintem egyébként sem olyan ez a téma, hogy ezt mások előtt beszéljük meg. Szóval... mindenki jobban járt így – magyaráztam, és éreztem, hogy Jimin a kezét kicsit elengedi, amivel az én kezemet fogta.Éreztem, hogy összetört. Éreztem, hogy megbántottam. De aznap már ő is legalább kétszer tört össze engem. És legalább tudtam, hogy ő is valahogy úgy érezhet, mint én. Emellett azt is tudtam, hogy órák választanak el minket egy kapcsolat kezdetétől... vagy egy hatalmas veszekedéstől.
Hát... Ezt a részt tegnap akartam publikálni, mert 13. rész és péntek 13, hehe, de pár perccel túllógtam az időn :cc
Mindegy, ez a legkevesebb igazából :')
Nekem ez a fejezet is tetszik most XDD2020.11.14. 0:05
YOU ARE READING
Butterfly /Hopemin ff/ /befejezett/
FanfictionEgy kisfiú szaladt át a réten, egy pillangót kergetve, amikor az egy fa lombjai közé szállt. Ahogy pedig a fiú felpillantott a fára, olyat talált ott, amire egyáltalán nem számított... 2020.10.31-2020.11.15. #2 butterfly - 2020.12.27. #1 butterfly...