Bab1🐞

122 12 0
                                    

Kreekkkk.....

Bunyi tingkap berderet menandakan seseorang baru memasuki.Ardyna yang mundar mandir di bilik itu seakan terkejut dengan kelibat seorang lelaki dihadapannya.

"Hai gadis cantik..hurmm nice body"Lelaki tu scanning habis satu badan milik Ardyna.

"Kau nak apa"Tengking Ardyna dengan menutup bahagian dadanya yang terdedah.

"Alah..tak payah nak tutup sangat aku tengok pun tak pa.."Ardyna geram lantas mencampak bantal disisinya membuatkan lelaki yang bargayut tadi hilang kawalan dan terlepas dari tingkap.

Tapi hasil dari seni mempertahankan diri lelaki tadi sempat memegang pemegang tingkap menggunakan satu tangan.

"Woi gila..eh tak Cik Ardyna tolong tarik saya dari sini please..cepatlah"Monolog lelaki tadi.

"Tak nak..berani buat berani tanggung"Ardyna statik memalingkan badannya dari memandang lelaki tadi.

"Hoi mak aiii okay-okay Cik Ardyna maaf saya datang ni atas arahan Makcik Laila mak kepada cik"Ardyna membulatkan mata.

"Ma..mak?betul ke ni?"Tanya Ardyna memohon kepastian.

"Be..betul..now cepatlah tarik saya cik.."Ardyna menurut dan mempercayai apa yang baru dilemparkan kearahnya.

"Fuh..thanks kau ni kan cubalah percaya terus ni tak was-was pulak"Lelaki tadi membuat muka cemberut selepas tercungap-cungap mencari nafas yang hilang tadi.

"Ish kalau saya taulah encik ni mulut bangkai macam ni baik takyah tolong.."Ardyna duduk di birai katil.

"Okay fine sorry..ni jom aku nak keluarkan kau dari neraka ni"Ardyna memalingkan mukanya kearah lelaki dihadapannya memohon kepastian.

"Betul ke ni?"Tanya Ardyna.

"Yep..jom"Tangan lelaki tu dipegang oleh Ardyna.

"Awak siapa?"Tanya Ardyna.

"Oh orang panggil aku Alez.."Ayat yang baru meluncur dari lelaki yang bergelar Alez itu membuatkan Ardyna terpampam.

"Aaaalez?yang..yang..buah mulut orang hero tolong orang dalam sembunyi ni ke?serious aaa.."

"Haah kau patut bangga dapat jumpa jejaka idaman tau ..tapi aku nak tanya kau sebelum tu..owner kelab ni ada simpan risalah tentang hasil penjualan dia tak?"Tanya lelaki tadi dan duduk diatas meja yang tersedia.

"Eh perasan lebih awak ni"

"Aku tanya ni jawap lah"

"Hurm..kalau saya tak salah ada!tapi tu dekat bilik Puan Luo lah..kenapa?"

"Cun..okay now jom pergi lari"Lelaki tu memegang lengan Ardyna untuk melalui tingkap tadi.

"Eh kejap..tak boleh nanti diorang perasan saya tak ada..lagipun lepas ni saya yang kena perform tarian apa nama entah"Lelaki tu memusingkan bebola matanya.

"Tarian Fei something kan?"

"Hah itulah...macam mana ni"Lelaki tadi bertindak memandang sekeliling hingga tertacap kearah dress ala-ala melayu tutup aurat terletak elok diatas katil.

🍀🍀🍀

Persembahan yang dipersembahkan amatlah membosankan membuatkan Fendy tak senang duduk nak berlalu pergi.

"Kalau bukan sebab si Cheng tu tak adanya aku kat sini"Getus Fendy.

"Ala chill lah boss..rilek aaa enjoy malam ni tengok tu..ai mak aiii sexy-sexy perempuan kat sini boss nak yang mana kitaorang pilihkan."Anak buah Fendy aka orang kanan Fendy iaitu Zikri bersuara.

Mr.Penyangak I Love You✔️Where stories live. Discover now