Merhaba! Güzel yorumlarınızı bekliyor ve beğenmenizi umuyorum.
İyi okumalar 🌙
Sıcak bedenime hükmedip, beni iyice mayıştırırken kendimi kaslı kollara bırakmıştım. Tenim nemli, saçlarım ıslaktı, tıpkı Taehyung'un ki gibi. Tatlı bir yorgunluk kaslarımı sızlatıyor, kalça aram acıyordu.
Lakin garip bir şekilde bundan rahatsızlık duymuyordum. Olması gereken şey olmuş ve ben sonunda rahatlamıştım. Yanlıştı, dışarıdan bakıldığında doğru bir yanı da yoktu lakin kimin umrundaydı. Bir kaç ay sonra gireceğim sınav bitince okulla ilişkim de bitecek, özgür olacaktım. Taehyung ulaşılmaz gözüküyordu, kendi ayaklarıyla gelmişti bana.
Rüyalarım bitmek bilmiyor, beni çaresiz bırakıyordu, dün gece rüya görmemem de sonunda birlikte olduğumuz içindi herhalde. "Uyanmışsın" dudaklarımı birbirine bastırıp başımı yukarıya doğru kaldırdığımda çıplak göğsüne sürtünen yanağımı umursamamaya çalışıp gülümseyen yüzüne, gözlerine baktım. "Uyandım" dediğimde sırtımdaki eli belime inmiş, beni iyice kendine çekmişti.
"Nasıl hissediyorsun?" Boğazımı temizleyip yutkundum. Aslında uzun zamandır olmasını istediğim, bedenimin kıvrandığı şeyi elde ettiğim için fazlasıyla rahatlamış ve güzel hissediyordum. Ayrıca Taehyung'un benden etkilenmesi, beni güzel bulması ve benimle birlikte olması gururumu okşuyordu. O ulaşılamazdı, çok güzeldi, çok iyiydi, mükemmeldi.
"Biraz yorgun ama güzel" dediğimde boştaki eliyle kurumaya yüz tutmuş saçlarımı okşamıştı. "Acıttım mı canını?" yanaklarımın kızardığına yemin edebilirdim. Benimle çok güzel ilgileniyordu, bana çok güzel dokunuyor, çok güzel düşünüyordu ve ben bu duygu yoğunluğuyla saatlerce ağlamak istiyordum.
Hayatımın en güzel gecesini yaşatmıştı bana, ilk defa tattığım bu duygular beni yüceltmiş, onun dokunduğunu bilmek daha da iyi hissetmişti. "Başlarda evet ama sonra geçti." dedim elimi çekinmeden göğsüne atıp, parmağımla sert göğsüyle oynarken. Islattığı dudaklarıyla dudaklarıma yaklaşmış, sıcak nefesi beni yerlebir ederken dudaklarını dudaklarıma değdirmişti.
Daha dolgun olan alt dudağımı yakalayıp dudaklarıyla ezmeye başladığında gözlerim kayarak kapanmış, sanki bilincim kaybolmuştu.
Dişleri dudağımı ezip, geri çekildiğinde kirpiklerimi kırpıştırarak açmış hızlıca üzerime çıkışını izlemiştim.
İnsanların karakterleri gerçekten değişebiliyordu, öyle ki yataktaki Taehyung'la, okuldaki Taehyung'un tek benzer noktası seksi olmasıydı. Burada fazla rahat, oldukça teması seven birine dönüşüyor olmalıydı. Kalçalarının altında kalan bacaklarımı çıkartmak için sürekli rüyalarıma giren kalçasını kaldırmış, diz kapaklarından tutarak bacaklarımı bana doğru ittirmişti. Bu defa ayak bileklerime inen parmakları bacaklarımı iki yana ayırdığında iç çamaşırı giyiyor olmama sevinmiştim, birazdan yerle buluşacağını bilmeden.
"Seni nasıl daha önce fark edemedim, ona yanıyorum." diye fısıldadığında dudaklarımı birbirine bastırmıştım. "Bay Kim" dedim saygı ifadesi kullanma ihtiyacı hissederek. "Bana bir buçuk hafta önceye kadar diğer öğrenciler gibi yaklaşıyordunuz, ne değişti?" anlık bir cesaretle sorduğum soru karşısında burnu kırışana dek gülümsemiş ve yatağın hemen yanındaki küçük çekmeceye uzanmıştı.
"Aslında..." dedi çekmeceyi açmadan hemen önce. "Güzel resim çizebildiğini bilmiyordum, resim defterini görene kadar." gözlerim anında açılmış, benim onda olduğunu bile unuttuğum, rüyalarımı resmettiğim defterimi çıkartmış rastgele bir sayfasını açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wet Dream | Taekook
FanfictionJeonk : Siktir, Bay Kim rüyalarımdan çıkmıyor! For my baby @GodOfWiness 240920