Bölümün öncesinde bir şey anlatmak istiyorum. Bir kaç yorum gördüm anal birleşme öncesi temizlik hakkında ve sizin için ayrıntılı bir şekilde araştırdım. Öncesinde belirtme gereği duymuyordum lakin bu konuda bilinçsiz olmanızı istemedim.
Öncelikle anal birleşme öncesinde temizlik iki taraf içinde gerçekten önemli. Pasif olan taraf, birleşme öncesinde ya tıbbi yollarla, ya da kendi imkanlarıyla kendini temizlemesi gerekiyor. Çünkü sandığınızın aksine dışkı bir parmak kadar içeride olabiliyor.
Birinci yol lavman denilen tıbbi bir yol. Doğum öncelerinde de hamile kadınlara yapılıyor. Anüsün içerisine su veriliyor ve bağırsaklar temizleniyor. Eczanelerde satılıyor böyle bir aparat, aşağıya bırakıyorum 👇🏻
İkinci yol ise yine aynı kapıya geliyor, tek fark o abaratı almanıza gerek kalmıyor. Öncelikle tuvaletinizi yaptıktan sonra duş başlığının hortumunu çıkartıp, o hortumla vücut sıcaklığınızda (çok sıcak veya çok soğuk olmayacak şekilde) anüsünüze uygular ve sonra tekrardan tuvalete giderseniz temizlenmiş oluyorsunuz. Birinci yol daha güvenilir ve kolay olarak biliniyor.
Bir diğer konuysa anal birleşmede prezervatif kullanılması. Böyle bir zorunluluk yok lakin kullanılması daha hijyenli bulunuyor. Ben ficte Jungkook'un temizliğine güvendiğim için prezarfatifin adını etmiyorum ama siz çok da takılmayın oraya :))
Başka bir sorunuz varsa burada sorabilirsiniz, elimden geldiğimce yardımcı olurum.
Ah evet son bilgi daha, prostat parmağınızın yarısını soksanız bile bulunabiliyormuş. Bunu ben de yeni öğrendim, yavaş yavaş öğreniyoruz küçük hatalarımızı görmezden geliniz 🙃
Smut bölümler nedense daha fazla okunuyor, bu bölüm gerçekten tatmin edici bir yorum sayısı görmek istiyorum. Eh bu kadarına hakkım var gibi hissediyorum :)
Beni takip etmediyseniz edin yahu, sıkılıyorum..
O zamaaan bol ıslan- yorum yapacağınız bölüme geçebiliriz 🤭
İyi okumalar 🌙
Terli ve olması gerekenden daha sıcak olan bedenimle yatakta dönüp gözlerimi açtığımda nefes nefeseydim. Bacaklarım, kasıklarım ve belim sızlıyordu lakin tek sıkıntım bunlar değildi. Ben rüya görmeye, özellikle ıslak rüyalar görmeye fazlasıyla alışmıştım. Sürekli ereksiyonumla uyanmak bana şaşırtıcı gelmiyordu fakat şimdi tam yanımda Taehyung uyurken, onunla ilgili ıslak rüya görmem beni utandırmıştı.
Öyle ki o mışıl mışıl uyurken, böylesine mahsum gözükürken ben onu en edepsiz rüyalarıma konuk etmiştim. Suçlu hissetmenin yanı sıra ne yapacağımı da bilmiyordum. Garipti çünkü onunla daha öncesinde en utanmaz halimle sevişsem bile şuan utancımdan kafamı yorganın altına gömmek istiyordum. Rüyalarım fazlasıyla gerçekçi, aytıntılı ve uzun oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wet Dream | Taekook
Fiksi PenggemarJeonk : Siktir, Bay Kim rüyalarımdan çıkmıyor! For my baby @GodOfWiness 240920