Wszyscy wyszli tylko Kevin został bo chce z nim pogadać.
-Kevinku - zaczęłam powoli.
-Nie lubie jak mówisz do mnie Kevinku. - Powiedział chłopak - co się stało? - spytał zmartwiony.
- No wiesz co byś powiedział na to byśmy przyjeli kogoś do śledztwa? - spytałam. Robiąc słodka minę.
- Cooooooooooooo!! - krzyknął chłopak..
- No co? - spytałam.
- Nie ma takiej opcji - Powiedział chłopak, mi się zrobiło smutno.
-Dobrze Kevin - powiedziałam smutna.
Chłopaki zrobiło się chyba przykro..
- A kogo chciała byś dodać do śledztwa? - spytałam po chwili.
- Nie ważne - Powiedział.
- No powiedz Betty - odezwał się chłopak.
- Jughead'a Jones - powiedziałam.
Byla przez chwilą cisza później chłopak zaczął piszeć i śmiać się jak jakiś chory na umyśle..
- Elizabeth Copper się zakochała i chce tutaj swojego bad boy - Powiedział chłopak z uśmiechając się jak debil.
Miał rację kocham Jugg'a i mi na nim zależy. Wydaje mi się ze ktoś kto zamknął nas w tej klasie muszę mu podziękować, dzięki tej osobie ja i Jugg'a zbilżyłlismy się..
Moje rozmyślania wyrwał mnie odgłos telefonu dzwoniącego.
- Halo Ronni? - pyta Kev.
- Nie nie nie - mówi Kevin.
Po chwili się rozłączyl się. Popatrzył się na mnie :
- Archie nie żyje - powiedziała chłopak i mnie przytulił do sobie..
Chłopak musiał iść więc pożegnaliśmy się i wyszedł. Ja nie wie wiedziałem co mam robić więc usiadłam i włączyłam tv żeby coś grało.
I zastanawiam się nad śmiercią Archia. Od jakiegoś czasu Reggi był zazdrosny o Veronice, może on go zabił, nie dziwie się. Zabić chłopak dziewczyny która ci się podoba, ona będzie załamana i przyjdzie do ciebie
Moje rozmyślania przerwalo mi pukanie do dzwi....
Troche bałam się podejść bo jak kev wyszedł byłam w spodenkach i staniku..
Podeszłam do dzwi i zauważyłam Jugg'a. Narzuciłam na siebie koszulkę.- Co ty tu robisz?? - spytałam.
- Betty otwórz bo zimno jest. - Powiedział chłopak.
Otworzyłam dzwi. Chłopak podszedł do mnie i mnie mocno do sobie przytulił. Też go przytuliłam.
- Po co przyszedłeś? - spytałam.
- Rano nam przerwano, chciałem dokończyć to co zaczęliśmy - Powiedział chłopak uśmiechając się do mnie.
Zaczął mnie całować.( Każdy wie co było dalej nie będę tego opisywać,
Mam duży Cringe ~ Autorka)Po skończeniu tego. Leżała tulac się do jego piersi.
- Betty, Chciała byś zostać moja dziewczyna? - spytał chłopak.
------------------------------------
Hejj podoba się ff. ?
Niedługo będę kończyć tego ff :((
Szkoda niechce się z nim żegnac.
Jak myślcie Betty zgodzi się?
CZYTASZ
Zamknięte drzwi // Bughead
FanfictionBetty i Jughead są przyjaciółmi ale, ktoś przez przypadek zamknął ich w sali od biologi na trzecim prez też na 4 dni co się stanie??. Może ta dwójka będzie razem.. .. Kto wie. Będą sceny 18 ++