- Tak tak tak - zaczęłam piszeć.
Usiadłam okratkiem na chłopaku i zaczęliśmy się namiętnie całować..(Opisuje to tylko dla mojego kochanego spisku ~autorka)
Jego pocałunki zeszły na moją szyję barki i dekalod.
Poczułam że robi się podemna twardy.
Chłopak obrócił mnie żebym to ja leżała pod nim.
Zaczął całować mój brzuch aż do ud omijając miejsce gdzie go najbardziej chciało..Po chwili pocałować tam gdzie go najbardziej potrzebowałam. Znów wrócił do moich ust. Wkładając we mnie swojego kutasa.
Po chwili doszłam.. I on też..
Kilka dni później
Siedziałam z Kevinem i Jugg'a w Blu and Gold rozmyślajac kto zabił Archia. Powiedziałam im swoją teorie ma ten temat oni wysłuchali i teraz zbieramy dowody do kupy.
- To Reggie - Odezwał się Jugg'a.
- Betty skąd wiedziałaś? - Spytał Kevin.
- Intuicja, pomogła - uśmiechnęłam się szeroko i głupio.
Ja z Kevinem pojechałam do jego taty opowiedzieć wszystko co miało miejsce. Tata Kevina pojechał z nami do szkoły i złapał Reggie przyznał się do wszystkiego
Zrobił bo był zazdrosny o Veronice..
Poszedł na 10 lat do więzieniaJa i Jugg'a przechodzimy właśnie trudny okres w naszym życiu to wszystko się zmienia..
Ale pogodziliśmy się i jesteśmy nadal razem..
Kto by powiedział ze pomysł mojego najlepszego przyjaciela i przyjaciółki zamknięcie mnie w szkole z chłopakiem który mi się podoba będzie dobrym pomysłem...
Ale jesteśmy razem
--------
I to koniec 🥺🥺
Chce wam za wszystko podziękować.Za wszystkie miłe komentarze like i za spisek który mamy..
I za to że zawsze staliście za mnie murem że mogłam na was liczyć..
I że jednak to że wam o sobie powiedziałam nie poszliście oddemnie zostaliście.
Mam nadzieję ze zrozumiecie że to kończę bo pisanie na siłę nie ma sensu..
Kochan was pamiętajcie ❤️❤️❤️
CZYTASZ
Zamknięte drzwi // Bughead
FanfictionBetty i Jughead są przyjaciółmi ale, ktoś przez przypadek zamknął ich w sali od biologi na trzecim prez też na 4 dni co się stanie??. Może ta dwójka będzie razem.. .. Kto wie. Będą sceny 18 ++