~~Jeśli kogoś kochamy nie dajmu pozwolić im by odeszli od nas na zawsze ~~
Uwaga sceny erotyczne (ciocia_knedliczka to dla ciebie)Wstałam rano, było mi ciężko zobaczyłam wtedy ze Jughead'a nadal ma głowę na mojej szyi nogę pomiędzy moimi udami i rękę na mojej piersi o nie nie nie niech zabiera ta rękę. Wzięłam ja i położyłam ja gdzieś daleko. Nagle poczułam całusy na mojej szyi
I ręce na mojej tali.
- Przestań - odezwałam się. Ale nie przestał zaczął ssać moją skórę i zostawiać czerwone ślady.
- Jezu, Jughead'a. Masz dziewczynę - Powiedziałam.
- Jebać ją - Powiedział i zaczął całować moje usta
Oddałam się, przestałam walczyć. Nagle zszedł mi z ust i zaczął całować obojczyki i szyje. Ja nie byłam mu dłużna, przejęłam przewagę. Usiadłam na nim i zaczęłam całować jego żuchwe szyję zostawiając kilka Malinek, przeszłam na klatkę piersiowa i dalej całowałam czułam że stał się twardy podemną.
Jugg'a zaczął jęczeć gdy zniżałam się jeszcze niżej.
- Betty - wyjeczał Jughead'a
- Słucham?? - Powiedziałam. Nic nie odpowiedział tylko teraz ja byłam pod nim i zaczął mnie całować. Najpierw usta a potem szyja i obojczyki i dekolt.
- Co lubisz najbardziej w seksie?? - Spytała mnie dalej całując. Zamurowało mnie bo jeszcze z nikim nie uprawiałam seksu. Jugg'a chciał ściągać mi koszulkę ale mu przeszkodziłam.
- Coś zrobiłem źle?? - Spytał
-Nie, zemną nie jest wszystko okej - Jughead'a nie wiedział o co mi chodzi, wstałam z łóżka.
A on nadal siedział w łóżku i patrzył się na mnie jakbym powiedziała najgorszą rzecz na świecie.
- Co się stało?? - Spytał się mnie Chłopak.
- Bo ja nigdy nie uprawiałam seksu - Powiedziałam.
- Naprawdę? - uśmiechał się - Spokojnie będę delikatny, Jezu już myślałem że zrobiłem coś źle - Powiedział, i podszedł do mnie mnie i zaczął całować moja szyję i zdjął mi koszulkę. I pokazał mu się mój czarny koronkowy stanik.
- Zajebiste stanik tylko lepszy był by na podłodze - Powiedział Jugg'a i wziął coś z stołu i zaprowadził nas do łóżka, położył mnie na plecach. Okazało się że wziął bitą śmietanę i zaczął ja nakładać na mój goły brzuch i zaczął powoli lizać i ssać miejsca na brzuchu. Czułam się dziwnie, znaczy nie czułam się nie Konfortowo ani nic tylko czułam coś w kroczy jakby podniecenie.
- Może zdejme twój stanik - Spytał Jugg'a. Pokiwałam głową na znak zgody. Nagle mój stanik wylądował na podłodze. Jugg'a wpatrywał się w moje cycki nic nie mówiąc, wiedziałem że są małe ale kurde.
- Wiem ze są małe - Powiedziałam. Na co brunet momentalnie się uśmiechnął
- Są idealne, nie za małe nie za duże sam ras. - Uśmiechał się chłopak. Nagle zaczął mnie całować nasze języki walczyły o dominacji oczywiste chłopak wygrał. Chłopak z pocałunkami zaczął schodzić niżej jedna Reka ściskał mi pierś i kciukiem bawił sie z moim sutkiem. Nagle zaczął go ssać i gryźć
- O mój boże Jugg'a - Jeknełam jak go ssał i lizał.. Swoją rękę wsadziłam w jego włosy. On swoją rękę wsadził w moją bieliznę.
- Boże jaka jesteś mokra - Powiedział - Boże Betty - Zaczął kciukiem jeździć po mojej łechatce i przestał całować. Zdjął moja bieliznę byłam cała naga.
Swoje dwie ręce położył obok mojej głowy a ja zacisnełam uda że wstydu. Chłopak to zauważył.
- Utwórz nogi - Powiedziała czarnowłosy, zrobiłam co kazał. I potem dał tam swoja mogę żebym nie mogła ich spowrotem zamknąć.
Zauważyłam że chłopak nadal ma majtki więc zdjełam z jego tyłka. Poczułam jego kutasa na swoim udzie (~autorka - przepraszam nie umiem opisywać seksi ~) chłopak wyjął prezerwatywe i wchodził we mnie powoli na początku bolało a później była przyjemność. Zaczęłam dochodzić a Jughead'a jeździł kciukiem po mojej łechatce i gryźć płatek ucha.
- Jughead'a - jęczałam.
- Betty dochodzę - Powiedziała i potym oboje doszliśmy z krzykiem.
- Byłaś cudowna - Powiedział po chwili
- Ty też - Powiedziałam.
- Chcesz zostać moja dziewczyną - Spytał chłopak*****
HEJ Mam nadzieję że się podobało ❤️❤️
Jak coś Piszcie w kom
CZYTASZ
Zamknięte drzwi // Bughead
FanfictionBetty i Jughead są przyjaciółmi ale, ktoś przez przypadek zamknął ich w sali od biologi na trzecim prez też na 4 dni co się stanie??. Może ta dwójka będzie razem.. .. Kto wie. Będą sceny 18 ++