|•|18.Bölüm|•| Bir Canavar Yarattın

2.6K 459 140
                                    

    "Zihnimde dönüp duran bir şarkı, benimle dans etmek isterken geldi ölüm..."

    Sırtına zorla takılmış çantayı sinirle çekiştirdi. Nereye gittiğini biliyordu. Ne yapması gerektiğini de biliyordu.

    Ama neden?

     Brett ve sevimsiz arkadaşının karşısına geçip o aptal sırıtış ile kendisine bakışından dolayı daha da sinirleniyordu.

     Dün o ikisi kendisine güçlerini kullanmaması gerektiğini çok güzel göstermişlerdi.

      "Kardeşim, hazır mısın?"

      Brett, elindeki Allia'nın kuklasını salladı.

      "Hazırım."

      Allia gülerek bir yerden geçerken karşısına bir anda biri çıktı ve Allia'nın yüzüne vurdu.

     
      Kanepede oturan Allia ise önündeki iki iblisin  ne işler çevirdiğini, daha doğrusu ne anlatmak istediklerini anlamaya çalışıyordu. 

    Brett, göz ucuyla Allia'ya baktıktan sonra kuklayı salladı ve diğer elindeki su şişesini Asır'ın kuklasına doğru sıktı.

     Asır'ın kuklası sağa sola savrulup düşünce bir siren sesi yükseldi ve Asır diğer kuklayı eline geçirip tekrar Allia'nın kuklasının yanına gitti. Zorla alıp götürdüklerinde Allia anlamayarak ikisine baktı.

      Bu neydi şimdi?

      "Bir sorun çıkartmaz değil mi?" diyen Brett ile Asır başını salladı.

      "Çıkartmaz tabii oğlum, çok güzel anlattık." dediğinde Brett başını salladı.

 
      "Aynen, organizasyonumuz ve kurgumuz oldukça güzeldi. "

      Allia, sinirli bir ifadeyle önündeki iki adama bakıyordu. Bu garip adam geldi geleli eskisi gibi Brett kendisiyle ilgilenmiyordu.

     Ayaklarını kalçasının altında topladı ve havada oturur bir hâl aldı. Acaba icabına bakımlı mıydı? Hem böylece Brett eskisi gibi kendisiyle ilgilenirdi.

      Sürekli o adamla bir şeyler konuşması ve hiçbir şey anlamaması artık canını sıkmaya başlamıştı.

      "Aynen, bence %100 anladı. " diyerek arkasını dönen Asır , havada uçan kızın kendisine korkunç mavi gözleriyle baktığını görünce koşarak Brett'in arkasına geçti.

      "Kardeşim, bunu bağlasan mı ya sen?"

      Brett sinirle arkasını dönüp Asır'a baktı .

     "Allia bir pitbull değil Asır!"

     
      Asır, korkuyla yerinde kıpırdanırken Brett'in omuzlarını tuttu.

      "Doğru, bu çok daha vahşi..."

       Allia ikilinin ne konuştuğunu anlayamayınca sinirli bir nefes verdi.

        Brett ikisini de boşverip Allia'nın elini tuttu.

       "Hadi okula."

.
.
.

      "Efendim, emin misiniz?"

     Brein'in sorduğu soruyla Kevin tek kaşını kaldırmıştı ki genç adam hemen başını eğdi.

Bir Canavar Yarattın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin