Akhirnya!!

1K 107 5
                                    

KUROGAWA [NAME]
PERNAFASAN PELANGI:

• Pernafasan pelangi: jurus pertama: Tebasan melengkung
Tebasan ini melengkung dan membentuk seperti pelangi dan juga akan tercium wangi bunga wisteria.

Pernafasan pelangi: jurus kedua: Keindahan warna jingga
Gerakan ini menebas secara acak yang diikuti dengan cahaya jingga disore hari, gerakan [Name] menjadi lebih ringan dengan jurus kedua.

• Pernafasan pelangi: jurus ketiga: Ketujuh warna pelangi
Jurus ini gabungan dari ketujuh warna pelangi yang mana berarti jurus ini yang paling kuat dan juga jurus ini menyerang langsung titik kelemahan lawan.

• Pernafasan pelangi: jurus keempat: Warna yang mencolok
Jurus ini akan mengeluarkan cahaya dipedang nichirin yang sangat terang, bisa membutakan penglihatan dengan waktu 2mnt.

• Pernafasan pelangi: jurus kelima: Pelangi yang indah
Jurus ini gabungan dari jurus pertama dan ketiga, gerakan ini menyerang lawan dari belakang dengan cara melompat dan langsung memotong leher lawab, jurus ini bisa menghilangkan hawa keberadaan si pengguna pernafasan.

• Pernafasan pelangi: jurus keenam: Keindahan pelangi
Jurus yg satu ini akan membuat lawan terjatuh dalam bayang-bayang pemandangan pelangi yg sangat indah hingga dapat membunuh lawan tanpa rasa sakit.

• Pernafasan pelangi: jurus ketujuh: Perlindungan pelangi
Jurus ini akan membuat sebuah perlindungan berupa benteng untuk melindungi pengguna dari serangan iblis maupun manusia.

.
.
.
.
.
.

KIYOMIZU SAKURA.
PERNAFASAN HUJAN:

• Pernafasan hujan: jurus pertama: Gemuruh petir hujan
Jurus ini membuat musuh yang terkena serangan akan tersengat petir hujan dari pedang nichirin sipengguna.

• Pernafasan hujan: jurus kedua: Hujan dimalam hari
Setangan ini akan membutakan penglihatan musuh selama 5mnt, berdampak juga dengan sekitarnya yang hanya menonton pertarungan.

• Pernafasan hujan: jurus ketiga: Amarah hujan
Jurus ketiga ini akan menurunkan hujan secara mendadak dan membuat musuh kewalahan dengan air hujan yang turun disekitarnya saja. Dan juga air hujan ini seperti jarum, akan menusuj ketubuh lawan membuat tubuh lawan berlubang.

• Pernafasan hujan: jurus keempat: Langit yang bersedih
Gerakan ini akan berefek pada lawan, yang membuat lawan akan teringat masa lalu nya yang kelam dan sedih.

• Pernafasan hujan: jurus kelima: Hujan yang menenangkan
Jurus ini membunuh lawan (oni) baik yang tidak berniat melakukan kejahatan dan saat lawan mati tidak akan menyakitkan dan mati dengan tenang.

• Pernafasan hujan: jurus keenam: Healing rain
Jurus ini dapat menyembuhkan luka yang berat maupun ringan, hanya saja jika menggunakanjurus ini si pengguna harus mempunyai energi yg kuat.

• Pernafasan hujan: jurus ketujuh: Badai hujan
Jurus ini dapat membuat lawan menjadi tak sadarkan diri selama 10 menit karena terkena badai hujan yg berbahaya. Pengguna bisa saja kehilangan kesadaran selama 3 Minggu setelah pertarungan selesai.

.
.
.
.
.
.
.

YAMASAKI HANAKO.
PERNAFASAN KEGELAPAN:

• Pernafasan kegelapan: jurus pertama: Malam yang indah
Pada jurus ini, kelenturan tubuh hanako berkali-kali lipat (kayak mitsuri) dan dihiasi dengan background malam yang penuh dengan bintang.

• Pernafasan kegelapan: jurus kedua: Bahaya didalam gelapnya malam
Jurus ini tidak menimbulkan suara apapun, bahkan lawan dan kawan tidak menyadari itu, juga menghilangkan hawa keberadaan si pengguna.

• Pernafasan kegelapan: jurus ketiga: Kegelapan yang sunyi
Jurus ketiga hampir sama dengan jurus kedua, hanya saja jurus ini tidak menimbulkan suara dan juga gerakannya sangat cepat seperti kilat.

• Pernafasan kegelapan: jurus keempat: Kesedihan malam hari
Gerakan ini merupakan ilusi semata untuk mengelabui lawan tentang masa lalu nya yang kelam.

• Pernafasan kegelapan: jurus kelima: Malam yang penuh bintang
Jurus ini memotong mengikuti bentuk bintang atau garis bintang (zodiak) dan mengeluarkan cahaya bintang yang indah.

• Pernafasan kegelapan: jurus keenam: ...
....

• Pernafasan kegelapan: .....

.
.
.
.
.
.
.

MIYAMOTO AYUMI
PERNAFASAN BINTANG:

• Pernafasan bintang: jurus pertama: Bintang jatuh
Pernafasan ini seperti gerakan bintang jatuh yg dilakukan dari ketinggian 3 meter dan terjun kebawah dengan sangat cepat dan tepat sasaran.

• Pernafasan bintang: jurus kedua: Radiasi bintang
Pernafasan ini sama seperti zodiak bintang, bedanya sipengguna hanya harus mengayunkan pedang ke udara dan akan muncul seperti cahaya bintang bergaris dan akan menuju target, minimal 100 meter.

• Pernafasan bintang: jurus ketiga: Cahaya bintang
Pernafasan ini akan mengeluarkan cahaya bintang di setiap ayunan pedang, dan memiliki racun yang sangat mematikan melebihi racun wisteria.

• Pernafasan bintang: jurus keempat: Zodiak bintang
Pernafasan ini membentuk beberapa zodiak bintang seperti Leo, Gemini, Sagitarius, Aquarius dan lain-lain dengan kata lain akan mencincang tubuh lawan.

• Pernafasan bintang: jurus kelima: Langit yang penuh bintang
Jurus ini yang paling kuat ketiga dari banyaknya jurus, walaupun hanya tergores sedikit itu sangat menyakitkan bagi di korban.

• Pernafasan bintang: jurus keenam: ....
.....


AKHIRNYA KEBUAT JUGA PERNAFASAN MEREKA WALAUPUN BARU 5, tapi yang empat lagi belum :D

Dah lah bosen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ja nee minna-san semoga kalian sehat selalu, pandemi ini cepat berlalu amiin.

#Stay at home nee

Mata ashita
Kamis, 19 Nov 2020
~Kazumi~

[Y/n] and Best Friends END!! [ KNY x Reader ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang