פרק 13

785 43 0
                                    

״כן, הם הולכים לרצוח אותנו״ אמרתי ללואי, ״כל כך״ הוא אמר, ״טוב אין לנו מה לעשות״
הבנים הגיעו ראשונים לבית שלנו, ואחרי זה כל המשפחה. ״טוב בנים יש לנו משהו לספר״ לואי אמר, ״הולך להיות לנו תאומים״ אמרתי, הם כולם ישבו על הספה, ״רגע מה?״ זאין אמר, ״אנחנו מאמצים״ לואי אמר, ״מזל טוב! אני יהיה דוד״ נייל אמר, ״דפוק, אתה כבר דוד ל3״ ליאם אמר, ״אה נכון, אופס״ , קמנו להתחבק, ״רגע ניתן גם למשפחה להתחבק״ נייל אמר, ״הם כבר יודעים״ אמרתי ולואי היה מוכן להרביץ לו אם הוא היה מתקרב אלי. ״וואו, לזה לא ציפיתי. למה הם ראשונים?״ ליאם אמר, ״כי רצינו לספר לכם, ואז לעשות חגיגה. ולראות את התגובה שלכם״ אמרתי, ״אה אוקיי, לא משנה הארי הולך להיות אבא״ זאין אמר, ״זה טעות אבל, הארי הולך להיות אבא!״ נייל אמר, ולואי ישר נתן לו אגרוף לביצים.
בזמן הארוחה ראיתי שג׳מה ונייל לא מפסיקים לדבר, ״היי היי היי, מה קורה שם״ אמרתי לג׳מה ונייל, ״נייל תזהר״ אמרתי והוא שתק. אחרי הארוחה התחלנו לתת שמות לתינוקות, ״אוקיי אני אתחיל, לבת דארסי, ולבן נייל״ אמרתי, ״נייל? באמת הארי״ כולם אמרו, ״אני פה!״ נייל אמר, ״דבר ראשון, אני ממש אוהב את השם הזה, דבר שני, הבטחתי, ושלישי נייל הוא אח שלי. אז ג׳מה גם את ונייל אחים זה יהיה מגעיל אם תצאו״ אמרתי, ״בסדר הארי. אני חושבתי לקרוא לבת על שם אמא של לואי, ולבן על שם רובין״ ג׳מה אמרה, ולי ולואי התחיל לרדת דמעות. הוא היה לידי אז חיבקתי אותו.
כל אחד אמר שמות. המשפחה הלכה, הבנים נשארו וג׳מה. ראיתי שג׳מה ונייל לא מפסיקים לדבר, ״נייל אולי תשתפו על מה אתם מדברים?״ אמרתי בקצת צעקה. ״הארי תרגע אנחנו לא יוצאים ואנחנו גם לא נצא. פשוט לא דיברנו הרבה זמן. ויש לי חברה״ נייל אמר, ״סליחה, מי?״ ליאם אמר, ״לפני שאני אומר מי זאת, אני אספר לכם עליה. היא זמרת שחקנית ודוגמנית. היה לה מערכת יחסים מסובכת, היא מדהימה, היא גורמת לי להיות מאושר״ נייל אמר והוא הסמיק. הוא מאוהב רואים עליו. ״נו מי זאת?״ לואי צעק. ״זאת סלינה גומז. אנחנו כבר חצי שנה בקשר סודי. כי אנחנו יודעים שכולם יפריעו לנו אם נספר, ואני כל כך אוהב אותה באמת״ נייל אמר, ״איך לא ידעתי, אני כבר כמה זמן מדבר איתה״ אמרתי, ״וזה בסדר מצידכם?״ נייל שאל, ״ברור, אני מכיר אותה. היא באמת בן אדם מדהים״ אמרתי, ״היא באמת בן אדם מדהים״ זאין אמר, גם זאין פגש אותה. ״ברור שזה בסדר״ לואי וליאם אמרו. ״אז מתי נראהאותה?״ שאלתי, ״שבוע הבא, שכל אחד יביא את הבת זוג שלו, ותבואו אלי״ נייל אמר, ״אוקיי מעולה״ אמרתי.

————————————————————————
סורי שהפרק קצר😬

שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now