כל פגישה שהייתה לנו עם המטפלת היא נתנה לנו משימה אחרת, פעם להגיע כל פגישה ביחד, מה שאנחנו עושים. לישון באותו בית ביחד, עשינו. להתקלח ביחד, מה שלא עשינו.
הלכתי לנייל בשביל לתחנן את ההצעת נישואים.
״הארי זה שבוע הבא״ נייל אמר, נלחץ מהרגע שזה יגיע. ״הכל יהיה בסדר, עכשיו בוא נעבור על זה. אתם יוצאים לארוחה לכבוד שאתם זוג שנה. אתם חוזרים הביתה, ואז אתה מוציא אותה למרפסת מציא לה, זיקוקים כי היא אומרת כן ואז יום אחרי יש לה יום הולדת״ אמרתי, ״רגע למה אנחנו לא עושים את זה ביום הולדת שלה?״ נייל שאל, ״כי ביום הולדת שלה אתם חוגגים״ אמרתי. ״קנית טבעת?״ שאלתי את נייל, ״לא״ הוא אמר ואוכל מתוך לחץ. ״אתה צוחק, לך לקנות״ צעקתי, ״אני צריך עזרה״ נייל אמר, ״תבקש מלואי הוא זה שכרע ברך״ אמרתי ונזכר ברגע הזה.ההצעת נישואים של לארי: , נקודת מבט כללית:
השנה 2013, הבנים בחזרה קצרה לפני המופע.
לפני שהם עלו לבמה הארי ולואי הלכו שניה החוצה, ״אוקיי אתה מוכן?״ הארי שאל עומד אם הגב ללואי, הארי מסתכל לקהל מבחוץ בלי שהם רואים. הוא הסתובב ללואי, ״אומייגד״ הארי אמר, הוא היה בשוק, ״הארי מהרגע שפגשתי אותך ידעתי שזה לכל החיים. עברנו יותר מכל זוג יכול לעבור. אתה הסיבה שלי לקום בבוקר, אתה הסיבה לחיוך שלי, אתה החיים שלי. אני לא רוצה עוד יום אחת להיות איתך בלי שאנחנו נשואים אז, הארי אדוארד סטיילס תינשא לי?״ לואי אמר וכרע ברך, הארי עדין בשוק ממה שקורה עכשיו, הוא כל כך לא ציפה לזה. ואז הארי הבין שבלי לואי הוא כלום, שלואי הוא הכל בשבילו, ״ברור שכן״ הארי אמר ונותן ללואי לשים לו את הטבעת.
זו הטבעת⬇️לואי נתן מהר להאר נשיקה, ״הוא אמר כן?״ לואי והארי שמעו את הבנים מתלחששים, ״כן אמרתי כן״ הארי אמר והבנים ישר יצאו, ״הוא אמר כן״ זאין צעק, ״אמרתי כן״ הארי לחש לעצמו ומנשק עוד פעם את לואי.
סוף הזיכרון:
נקודת מבט הארי:
״טוב לך מהר עם לואי שזה לא יהיה מאוחר מידי״ אמרתי לנייל. אני ונייל יצאנו ביחד מהבית שלו, נייל נסע עם לואי לקנות טבעת ואני הלכתי לבית. הגעתי הביתה והתינוקות היו אצל אמא שלי, אז היה לי זמן לישון.קמתי לשעה 16:00, לואי עדיין לא חזר. לואי גר כאן אבל לא ישן איתי באותה מיטה. נכנסתי להיתקלח ושמעתי שמישהו הגיע הביתה.
מישהו פתח את הדלת של המקלחת, ״אוי סליחה״ זה היה לואי. הוא בהה באיבר מין שלי, ״הי, העיניים שלי למעלה״ אמרתי ומחזיר את לואי לפוקוס. ״אמ״ לואי אמר, ״טוב צריך לעשות את מה שהמטפלת ביקשה״ אמרתי, ״כן״ לואי אמר ומתחיל להוריד את הבגדים שלו. הוא נכנס למקלחת, עמדנו אחד מול השני, ״אני לא ממש מבין איך זה אמור לעזור״ אמרתי מנסה לא ליצור קשר עין עם לואי, ״גם אני לא״ הוא אמר, בלי לשים לב יצרתי קשר עין עם לואי ובשניות השפתיים שלנו היו משולבות. התנשקנו עד שלא היה לנו אוויר. ״אני מצטער״ אמרתי, ״זה בסדר״ לואי אמר ויוצא מהמקלחת. אני נשארתי להתקלח. לא הרגשתי אשם או לא טוב עם עצמי בזמן שהתנשקנו. יצאתי מהר מהמקלחת והתלבשתי. רצתי מהר ללואי, ״מה קרה?״ הוא אמר נבהל. ״פשוט תשתוק״ אמרתי ותוקף אותו בנשיקה. הוא ערים אותי, הרגליים שלי היו סביב המותניים שלו. ״התגעגעתי אליך״ אמרתי ללואי בזמן הפסקה מנשיקה לנשיקה. ״גם אני אליך״ לואי אמר. הוא לקח אותנו לחדר שינה שלי, ״זה (נשיקה) בסדר (נשיקה)?״ לואי שאל, ״כן״ אמרתי בזמן נשיקה. הוא השכיב אותי על המיטה, כל אחד הוריד את הבגדים שלו. הפעם לואי זה שנכנס, ״אני מתחיל, אבל תחרמן אותי״ הוא אמר ונכנס לתוכי, הוא התחיל לאט, ״פאק כמה שאתה סקסי״ אמרתי, ״תמשיך״ לואי אמר נושך את השפתיים שלו, ״אתה לא מבין מה אני עכשיו יתן לך לעשות בי״ אמרתי, הוא עצר שניה, ״מה?״ הוא אמר מחייך, ״הכל״ אמרתי, ״הכל הכל?״ הוא שאל, ״הכל!״ אמרתי ולואי נישק אותי. הוא המשיך לזיין אותי ופעם מהר, ״פאק כן״
גנחתי. לואי החזיק במותניים שלי. אולי אני עושה טעות? האמת שממש לא אכפת לי עכשיו. לואי נישק אותי בפה ונשך את השפתיים שלי מדי פעם. ״כן״ גנחתי, ״אתה אוהב את זה?״ לואי לחש שלי באוזן, ״מאוד״ גנחתי, הוא התחיל לקבל אנרגיות מטורפות, ״אומייגד כן!״ גנחתי כל כך חזק, ״אתה אוהב את זה?״ לואי אמר וזיין מאוד מהר הרגשתי שאני בעננים, ״כל כך״ צעקתי. הוא גמר בתוכי, ״זה היה מדהים״ אמרתי, נשכבתי על הגב ולואי לידי, ״כן״ הוא אמר נותן לי נשיקה, ״אוקיי מה זה אומר שאתה תתן לי לעשות מה שאני רוצה?״ לואי שאל, ״אמ לא יודע, לעשות 10 סיבובים, לעשות סקס בכל מקום אפשרי, לעשות את זה במקלחת?״ אמרתי, ״אבל קודם אני חייב לאכול״ אמרתי, קמתי ערום למטבח, בודק שהדלת נעולה. פתאום הרגשתי שמשהו נכנס לתוכי, ״אמרת כל מקום״ לואי אמר, סובבתי את הראש קצת ונתתי לו נשיקה בצוואר. לואי תפס לו במותניים ואני החזקתי בשולחן אוכל, ״בחיים, פאקקק. לא חשבתי שאני יעשה סקס במטבח״ אמרתי בזמן שלואי עשה יותר ויותר מהר. לואי תפס לי במותניים יותר חזק, הרגשתי שהוא הולך לגמור, ״אתה לא מבין כמה זה היה טוב״ אמרתי וגונח חזק, לואי גמר ומניח את הראש שלו עלי, ״אתה לא מבין איזה סקסי אתה״ לואי לחש לי בזמן שהוא נושם נשימות כבדות, הסתובבתי על לואי ונישקתי אותו בפה, הוא היה בהתחלה מופתע. הוא ערים אותי על השולחן ונישק אותי בפה. ״טוב (נשיקה) אני (נשיקה) ממש (נשיקה) רעב״ אמרתי, ״נו יש לך את השפתיים שלי״ לואי אמר, ״לא אני באמת רעב״ אמרתי וקמתי מהשולחן. ״צריך אחרי זה לנקות את השולחן״ לואי אמר, ״אוי לואי״ כל הזיקפה שלו הייתה על השולחן, ״איך לואי״ הוא אמר, ״מה איך לואי, אני זיינתי או אתה״ אמרתי, ״אוקיי אוקיי״ לואי אמר, ״אני יודע שאתה מסתכל לי על התחת״ אמרתי בזמן שאני מסתכל במקרר מה יש לאכול, ״הוא כזה חמוד״ לואי אמר. רצתי מהר לחדר ללבוש מכנסיים, ״למה אתה לובש מכנסיים אני עוד שניה מוריד לך אותם״ לואי אמר, ״אתה יודע מה, המכנסיים האלו לא יורדות ממני היום״ אמרתי, ״מה?״ לואי אמר קם מהכיסא, ״כן כן״ אמרתי, ״נו פליז״ הוא אמר מתקרב אלי, ״אמ לא״ אמרתי, ״ואם (נשיקה) אני יחבק אותך״ לואי אמר, ״לא״ אמרתי והוא חיבק אותי, ״וינשק אותך?״ לואי שאל, ״אולי״ אמרתי, לואי נישק אותי, ״בסדר בסדר, אבל אני באמת רעב״ אמרתי.
בזמן שאכלנו אז אמא שלי התקשר אלי, ״היי אמא״ אמרתי, ״אתה יכול לבוא לקחת את התינוקות אני לא מרגישה טוב״ היא אמרה, ״כן ברור״ אמרתי וניתקתי, ״אני חייב ללכת״ אמרתי הולך מהר להתלבש, ״מה קרה?״ לואי שאל, ״אמא שלי לא מרגישה טוב״ אמרתי ויצאתי מהר. בזמן הנסיעה שלחתי ללואי הודעה,אני: אני ממש מצטער שיצאתי
לואי: זה בסדרהגעתי מהר, ״אמא מה קרה?״ שאלתי, היא ישבה על הספה. ״לא יודעת אני פתאום לא מרגישה טוב״ היא אמרה, ״את רוצה ללכת לרופא?״ שאלתי בזמן ששמתי את ג׳ו ונייל בבוסטאר, ״לא, אני רק צריכה לנוח״ היא אמרה, ״טוב אם את צריכה משהו תגידי לי״ אמרתי ויצאתי. הגעתי הבית ולואי הכין אוכל לתינוקות. ״היי״ אמרתי מבואס, ״מה קרה?״ לואי שאל לוקח ממני את ג׳ו, ״כלום אמא שלי לא מרגישה טוב״ אמרתי, ״אבא״ שמעתי קול קטן, ״הוא אמר עכשיו אבא, הוא אמר אבא״ התלהבתי, ״רגע איזה אבא, נו טוב זה לא משנה נייל אמר אבא״ אמרתי נותן ללואי נשיקה, ״סליחה״ אמרתי אחרי שנישקתי את לואי, הוא נתן לי נשיקה בחזרה. כנראה שהכל בסדר עכשיו.
YOU ARE READING
שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסון
Romance״אני באמת אוהב אותך, אני כל כך מצטער הארי״ ״יש לנו משפחה ביחד למה שאתה תעשה את זה לי, למשפחה שלנו״