אפילוג

1.2K 48 13
                                    


״נייל וג׳ו קומו״ שמעתי את לואי צועק. ״היום הראשון שלכם בבית ספר. אני לא רוצה שנאחר״ הוא אמר ובא לתת לי נשיקה.
אני בנתיים מכין להם אוכל, ״אבא הארי מתי פרדי בא?״ נייל שאל, ״אתה הולך לראות אותו בבית ספר״ אמרתי ונתתי לו נשיקה בראש.
״ג׳ו מה קורה?״ צעקתי מהמטבח.
״אבא הארי אני מנסה לעשות צמות״ ג׳ו אמרה, ״לואי אתה יכול לעשות לה?״ שאלתי, ״כן״ הוא אמר והלך לעזור לה.
״הדודים באים היום?״ נייל שאל בזמן שהוא אכל קורנפלקס. ״אתה רוצה שהם יבואו?״ שאלתי בזמן שהכנסתי את האוכל שלהם לתיק. ״כן!״ הוא צעק והתרגש. ״אתה מתקשר או שאני?״ אמרתי, ״אני״ נייל צעק. הוא לקח את הטלפון והתקשר לנייל (הגדול) והוא שם על רמקול.

״כן הארי״
״היי זה נייל״
״נייל!!!״
״דוד נייל אתה יכול לבוא היום? תביא גם את דודה סלינה״
״ברור שאני יכול לבוא היום. אתה עולה היום לכיתה א׳. אני אביא לך שוקולד, טוב?״
״אוקיי, אוהב אותך״
״גם אני אותך״

״עכשיו אתה מתקשר לזאין או ליאם?״ שאלתי, ״לליאם״ הוא אמר והתקשר. ״בוקר טוב יפה אחת״ אמרתי שג׳ו באה לאכול.

״דוד ליאם״
״כן נייל״
״אתה ומאיה יכולים לבוא היום?״
״ברור שנבוא. בהצלחה בכיתה א׳ ״
״תודה״
״היי מה איתי?״ ג׳ו נכנסה לשיחה.
״גם לך בהצלחה אני אוהב אותכם״
״ביי דוד ליאם״

״עכשיו אחרון לזאין״ אמרתי, ״הוא לא יבוא, הוא אף פעם לא בא״ ג׳ו אמרה. ״תנסו״ אמרתי והם התקשרו.

״היי דוד זאין״
״היי, איך אתם?״
״בסדר. אתה וג׳יג׳י יכולים לבוא היום?״
״אני לא יודע״
״אבל אנחנו עולים לכיתה א׳ ״
לואי לקח את הטלפון,
״אתה רציני?״ ״הם עולים היום לכיתה א׳ ״ ״לא אתה תקשיב, לא אכפת לי מה קרה אתה בא כמו גדול״ שמעתי את לואי אומר לזאין בטלפון.

״דוד זאין יבוא״ לואי אמר בחיוך והילדים התרגשו. ״אוקיי עכשיו צריך ללכת לבית ספר״ אמרתי, ״אוקיי, הארי רק אל תתחיל לבכות״ לואי אמר וצחק, ״אתה זה שהולך לבכות״ אמרתי אבל כבר התחלתי לבכות. ״אוקיי אוקיי, תזכרו שאני אוהב אותכם, ובהצלחה״ אמרתי והם נתנו לי חיבוק. לואי הוציא אותם לאוטובוס.

לואי אף פעם לא סיפר לי מה קרה לזאין. ותמיד ששאלתי את זאין הוא היה מתחמק מהשאלה. אז עזבתי את זה.
אני יצאתי ליום של ראיונות עד שהילדים מסיימים את הבית ספר.

״אז שמענו שהיום הילדים שלך ושל לואי עולים לכיתה א׳ זה נכון?״ המראיין שאל, ״כן, זה נכון״ אמרתי, ״שיהיה להם בהצלחה״ המראיין אמר, ״תודה רבה״ אמרתי.
״הארי אתה כבר חמש שנים לא יוצר מוזיקה או שר. האם השנה אנחנו נקבל מוזיקה חדשה?״ המראיין שאל. אני באמת לא יודע מה להגיד. אני אפילו לא יודע למה הפסקתי לכתוב לנגן ולשיר. ״לא יודע, אולי״ אמרתי.

השעה 12:30, ועכשיו היה הראיון האחרון שלי להיום. ״בזמן האחרון יש מלא שמועות שאתה והבנים לא מדברים עם זאין, זה נכון?״ המראיינת שאלה. ״יש מלא שמועות, ולא כל שמועה נכונה. אז לא, השמועה הזאת לא נכונה״ אמרתי.

״איך היה בבית ספר?״ שאלתי את הילדים שהם נכנסו לבית. ״כיף״ הם התרגשו, ״ופגשתם את פרדי?״ אמרתי בזמן שהזמנתי להם פיצה. ״לא, הוא שיחק עם חברים״ נייל אמר, ״אה אוי, לא נורא מחר אתם תפגשו אותו״ אמרתי, ״אוקיי״ הם אמרו וישבו.
״איפה אבא לואי?״ ג׳ו שאלה, ״הוא באולפן״ אמרתי והרגשתי קצת קינא שהוא עובד על שירים ואני לא מצליח.

השעה 17:00, ושמעתי שמישהו דופק בדלת. ״עוד פעם נייל״ אמרתי, ״מה?״ נייל אמר, ״יש לך מפתח״ אמרתי, ״דוד הארי״ סאם אמרה וחיבקה אותי, ״אמא אני יכולה ללכת לשחק עם ג׳ו?״ סאם שאלה, ״כן״ סלינה אמרה. ״ברררר״ אמרתי והוא בא לתת לי חיבוק. ״איך היה בכיתה ה׳?״ שאלתי אותו, ״כיף״ הוא אמר, ״יופי״ אמרתי והוא הלך לשחק עם נייל (הבן של הארי ולואי) ״היי דוד הארי״ לנה אמרה בקול מבואס, ״מה קרה?״ שאלתי, ״אני גם רוצה להיות בכיתה עם נייל וג׳ו״ היא אמרה. ״את יודעת כמה אני אוהב אותך״ אמרתי ונתתי לה חיבוק גדול. ״אמא״ לנה אמרה, ״כן״ מאיה אמרה. ״איפה דוד לואי וזאין?״ היא שאלה, ״לא יודעת, לכי לשחק עם ג׳ו וסאם״ מאיה אמרה ולנה הלכה.

ליאם מאיה סלינה נייל ואני ישבנו בחוץ. ״אתם קולטים שיש לנו ילדים״ נייל אמר, ״אולי אתה הילד של הילדים שלך״ ליאם אמר, ״חחח ממש מצחיק״ נייל אמר, ״דוד לואי וזאין״ שמעתי את הילדים צועקים. ״אבא לואי״ שמעתי את נייל וג׳ו צועקים, ״איך היה היום הראשון בבית ספר?״ נכנסתי לבפנים וראיתי את לואי מחבק את נייל וג׳ו ושואל אותם. ״היה כיף אבל רצינו להיות עם פרדי״ הם אמרו, ״אני יודע, אבל פרדי בכיתה ז׳ אז הוא חושב שהוא מגניב מדי בשביל להיות איתכם. אבל אתם יותר מגניבים״ לואי אמר והם צחקו, ״ואיך היה לכם?״ לואי שאל את, בר, סאם, ולנה. ״כיף״ הם אמרו ונתנו לו חיבוק.
הילדים התביישו מזאין כי הוא לא פוגש אותם הרבה אבל רק ג׳ו לא. ״זאין!!!!״ היא צעקה ונתנה לו חיבוק. ״התגעגעתי אליך״ זאין אמר, ״איך היה לך ביום הראשון?״ הוא שאל, ״כיף״ ג׳ו אמרה.
״ואיך היה היום שלך?״ שאלתי את לואי, ״בסדר״ הוא אמר ונתן לי נשיקה. ״איכס״ הילדים אמרו. ״זה מגעיל אותכם?״ לואי אמר ונתן לי עוד נשיקה. ״זה לא לגיל שלנו״ נייל אמר, לואי נישק אותי עוד, והילדים צחקו. (הם נגעלו מהנשיקה!!)

******************
שנה טובההההה!!!!!
זה היה האפילוג, ממש עכשיו עלה הפרק בעונה 2!
אז לכו להוסיף את הפאנפיק לרשימה קריאה שלכם.
אני אעשה לכם סדר, לנה היא הבת של מאיה וליאם.
סאם היא הבת של סלינה ונייל.
פרדי בכיתה ז׳
בר בכיתה ה׳
נייל וג׳ו בכיתה א׳
לנה וסאם בשנה אחרונה של הגן.
עלה הפרק הראשון בעונה 2

🎉 You've finished reading שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסון 🎉
שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now