פרק 23

890 38 6
                                    

אני ולואי שכבנו במיטה. אני שכבתי על הצד ולואי שכב על הצד. כל אחד הסתכל על העיניים של השני.
״לואי״ אמרתי, ״כן הארי״ לואי החזיר תשובה. ״אני אוהב אותך״ אמרתי, ״גם אני אוהב אותך״ הוא אמר. ״רציני, אני ממש אוהב אותך. אני לא צוחק. אני אפילו לא יודע להסביר כמה אני אוהב אותך״ אמרתי ולואי נישק אותי בשפתיים. ״אתה הכל בשבילי״ לואי אמר, ״אני אוהב אותך לא משנה מה״ אמרתי ונישקתי את לואי.

התאריך 25.5.2020, התאריך שסלינה ונייל מתחתנים.
החתונה בחוף. וזה מספר מצומצם של אנשים.
בבוקר הלכנו הבנים לנייל. סלינה אצל טיילור חברה שלה.
״אתה מתחתן. אני הייתי בטוח שאתה תתחתן אחרון״ ליאם אמר, ״תסתום״ נייל אמר.
״באיזה שעה החופה?״ שאלתי, ״ב19:00, לפני השקיעה״ נייל אמר.
דימיינתי לרגע את החתונה שלהם והיא כל כך יפה, ואז נזכרתי בחתונה שלי ושל לואי. (אין לי מושג אם ככה קוראים לחופה בחתונה נוצרית)

החתונה של לואי והארי: נקודת מבט כללית:

השעה 17:00, הארי היה בבית מאוד לחוץ. ״אתה מוכן?״ זאין שאל. ״הארי הכל יהיה בסדר״ נייל אמר ונתן להארי ביטחון. ״ליאם ולואי כבר שם״ זאין אמר.
הם נסעו באוטו לבית מלון יחסית סודי. הם מתחתנים בבית מלון בשביל שסיימון לא אעצור אותם.
הם הגיעו למלון, זאין נייל והארי נכנסו וראו שליאם ולואי מחכים בחדר הסודי. אמא של הארי הייתה שם ואמא של לואי הייתה שם.
זאין נייל והארי נכנסו לחדר וזאין הוא זה שחיתן אותם.
״הארי לואי״ זאין אמר והסתכל על הארי מתי שהוא אמר הארי, והסתכל על לואי מתי שהוא אמר לואי.
״אתם כאן בשביל לתת לאהבה שלכם להתאחד. אני לא באמת יודע איך מחתנים אז אני אעשה את מה שאני יודע״ זאין אמר.
הארי ולואי עמדו אחד מול השני. נייל היה השושבין של הארי, וליאם היה השושבין של לואי.
״לואי תחזור אחרי, אני לואי וויליאם טומלינסון״ זאין אמר,
״אני לואי וויליאם טומלינסון״ לואי חזר אחרי זאין.
״לוקח את הארי אדוארד סטיילס״ זאין אמר ולואי חזר אחרי המילים שלו.
״בחוליו ובריאותו. בטוב וברע. בקל ובקשה״ זאין אמר והאימהות כבר התחילו לבכות.
לואי חזר אחרי זאין.
״עכשיו הארי תחזור אחרי, אני הארי אדוארד סטיילס״ זאין אמר והארי חזר אחרי דבריו.
״לוקח את לואי וויליאם טומלינסון״ הארי חזר אחרי זאין.
״בחוליו ובריאותו. בטוב וברע. בקל ובקשה״ זאין אמר והארי חזר על המילים שלו.
״יש לכן טבעות. אוי שיט היה צריך ללבוש אותם בזמן שאומרים את זה״ זאין אמר.
הארי שם ללואי את הטבעת. ואז לואי שם להארי את הטבעת.
״אתם יכולים להתנשק״ זאין אמר והארי ולואי התנשקו.
סוף הזיכרון:

נקודת מבט הארי:
כל אחד הלך להתלבש. לבשנו חליפות שחורות.
״צריך לצאת״ צעקתי מהסלון. ״אוקיי אנחנו באים״ לואי אמר.
״מה עשיתם?״ אמרתי.
״נייל יש לך שיער חום״ אמרתי, ״טוב אבל זה יותר יפה לך״ אמרתי, ״בטוח?״ נייל שאל, ״כן, עכשיו צריך לצאת״
״אז הארי איך אתה הולך לחתן אותנו?״ נייל שאל. אני מה? אני מחתן אותם?
״אני מה?״ נלחצתי, ״הוא לא יודע?״ לואי אמר, ״לא אני לא יודע״ אמרתי. ״איך לא סיפרתם לו?״ ליאם שאל, ״אתם כולם ידעתם?״ שאלתי, ״כן!״ הם אמרו.

שנפגשנו לראשונה - לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now